کد خبر : 1585344 | 30 دی 1397 ساعت 16:35 | 24.9K بازدید | 0 دیدگاه

والورده و تایید احتمال غیبت مسی برابر سویا

بارسلونا پس از اینکه شکایت لوانته از سوی کمیته انضباطی رد شد، چهارشنبه در یک چهارم نهایی کوپا دل ری باید به مصاف سویا برود.

والورده و تایید احتمال غیبت مسی برابر سویا

به گزارش "ورزش سه"، تا روز جمعه و ساعت 17 مشخص نبود که بارسا در یک چهارم نهایی کوپا دل ری حاضر خواهد بود یا خیر. در زمین مسابقه بارسا توانسته بود در مجموع 4-2 بر لوانته غلبه کند اما شکایت لوانته به دلیل استفاده غیرقانونی بارسا از چومی در بازی رفت، باعث شده بود تا احتمال کنار گذاشته شدن بارسا از جام حذفی قوت بگیرد که در نهایت چنین نشد.

حال گفته می شود که لوانته قصد دارد به کمیته استیناف و احتمالا دادگاه حکمیت ورزشی رجوع کند.

 

 

1367558

 

 

ارنستو والورده، سرمربی بارسا در نشست خبری بازی با لگانس و در رابطه با شکایت احتمالی لوانته گفت:« در این مورد بیش از اندازه پرداخته شده است. من قانون را مطالعه کرده ام و هنوز هم معتقدم مرتکب اشتباه نشده ایم. البته تفسیرها از قانون متفاوت است و باید در این زمینه شفاف سازی شود. درک می کنم که لوانته بخواهد از حق خودش دفاع کند اما خیالم آسوده است و مطمئنم که چهارشنبه در یک چهارم نهایی برابر سویا به میدان خواهیم رفت.»

 

استراحت به مسی:« به مقطع حساسی از فصل رسیده ایم و از این پس بازی های دشواری پیش رو خواهیم داشت. ما اهدافی داریم که باید برای رسیدن به آنها همه جوانب را در نظر بگیریم و استراحت دادن به مسی و ستاره های مان در دستور کار قرار دارد. غیبت مسی برابر سویا؟ بله، این احتمال وجود دارد.»

 

بازی با لگانس:« بازی رفت از این تیم شکست خوردیم و نمایش ضعیفی ارائه دادیم. لگانس از کناره ها نفوذ می کرد و سانترهای زیادی روی دروازه ما ارسال می کردند. آنها حریف خطرناکی هستند و بازی برابر این تیم و کسب پیروزی، اهمیت بالایی برای مان دارد. همه تمرکز من روی این بازی است.»

 

دیدگاه‌ها