کد خبر : 1585369 | 30 دی 1397 ساعت 17:29 | 4.2K بازدید | 0 دیدگاه

سیمئونه: انتظارات از اتلتیکو بالاتر رفته است

سرمربی تیم فوتبال اتلتیکومادرید از شاگردانش به خاطر عملکرد و شیوه بازی‌شان در شب کسب پیروزی خارج از خانه مقابل اوئسکا قدردانی کرد.

سیمئونه: انتظارات از اتلتیکو بالاتر رفته است

به گزارش "ورزش سه"، اتلتیکومادرید شب گذشته در دیداری خارج از خانه از هفته بیستم لالیگای اسپانیا، میزبانش اوئسکا را با نتیجه 3 بر صفر شکست داد. این نتیجه به شاگردان دیه‌گو سیمئونه کمک کرد که یازدهمین برد خود را در این فصل لالیگا به دست آورند و فاصله‌شان با بارسلونا صدرنشین را موقتاً به 2 امتیاز کاهش دهند.

به لطف گل‌های لوکاس هرناندس، سانتیاگو آریاس و کوکه، اتلتیکومادرید آنقدر آسان پیروز شد که سیمئونه حتی توانست در نیمه دوم به دو بازیکن آکادمی باشگاه، ویکتور مویخو و خواکین مونیوس میدان بدهد.

 

 

1356694

 

 

دیه‌گو سیمئونه، در نشست خبری پس از بازی به خبرنگاران گفت:« از همان ابتدای مسابقه تا پایان 90 دقیقه اتلتیکو بازی با ثباتی داشت. من از زمانی که مقابل سویا بازی کردیم (تساوی یک بر یک دو هفته پیش) بارها و بارها گفته‌ام که اتلتیکومادرید دارد به خوبی رقابت می‌کند و موقعیت‌های گلزنی می‌سازد. حتی مقابل جیرونا هم ما سه گل زدیم (تساوی خانگی 3-3 که منجر به حذف اتلتیکو شد). عملکرد ما در بازی امشب سرشار از هیجان و اشتیاق بود.»


با وجود سرمایه‌گذاری‌هایی که در تابستان برای تقویت تیم صورت گرفته است و البته میزبانی ورزشگاه واندا متروپولیتانو از فینال لیگ قهرمانان فصل جاری، سیمئونه می‌گوید که سطح انتظارات از تیم او بالاست و به همین دلیل کار برای مردان او سخت‌تر خواهد بود.

او عنوان کرد:« از ابتدای فصل ما می‌دانستیم که با مشکلاتی مواجه هستیم. ما امیدواریم که به زودی تعدادی از بازیکنان‌مان به زودی ریکاوری کنند و با آمادگی کامل به تیم برگردند. باید برای مصاف با سایر تیم‌ها به شیوه‌ای متفاوت آماده شویم. سطح انتظارات از ما بالاتر از گذشته است.»

دیدگاه‌ها