کد خبر : 1585435 | 30 دی 1397 ساعت 20:27 | 9.6K بازدید | 0 دیدگاه

با تیمی بازی داریم که فوتبال بلد است؛

موریاسو: مسیر فینال با گل سرخ پوشیده نشده

سرمربی تیم ملی فوتبال ژاپن می گوید نبرد با عربستان نبرد با تیمی است که گل زدن، دفاع کردن و بازی کردن در تمام زمین فوتبال را به خوبی بلد است.

موریاسو: مسیر فینال با گل سرخ پوشیده نشده 

به گزارش "ورزش سه"، حاجیمه موریاسو سرمربی تیم ملی فوتبال ژاپن در نشست خبری پیش از دیدار برابر عربستان که روز آینده از ساعت 14:30 دقیقه برگزار خواهد شد، گفت:


تورنمنت نسبت به گذشته به مرحله متفاوتی رسیده. بعد از پیروزی در سه مسابقه در مرحله های مقدماتی یازده بازیکنی که آنها را برای بازی عربستان به زمین خواهیم فرستاد باید خود را آماده یک رویارویی متفاوت و بسیار قوی کنند. 


سرمربی تیم فوتبال ژاپن با اشاره به دیدار روز آینده برابر عربستان که سخت ترین قرعه مرحله یک هشتم است و مسیر باقی مانده تا فینال، توضیح داد: مسیر راهیابی به فینال با گل سرخ پوشیده نشده و ما رقابت های بسیار سختی در پیش داریم و نبرد با عربستان از همه بازی های مقدماتی دشوارتر است. ما با حریفی مسابقه داریم که گل زدن، دفاع کردن و بازی در تمام زمین و به طور کلی فوتبال را بلد است و با توجه به شرایط مسابقه ما باید در دفاع کاملا هوشیارتر باشیم. به اعتقاد من شکست عربستان در آخرین مسابقه مرحله مقدماتی در قطر انگیزه مضاعفی برای آنهاست و آنها به هیچ وجه دوست ندارند در دو بازی متوالی بازنده باشند. 


او همچنین در پایان مصاحبه اش اعلام کرد: ژاپن از یوآ اوساکو استفاده نمی کند و حضور او در این مسابقه منوط به نظر پزشکان است.

دیدگاه‌ها