کد خبر : 1585439 | 30 دی 1397 ساعت 20:27 | 18.5K بازدید | 0 دیدگاه

اعتراض سرمربی ویتنام؛ برد ما شانسی نبود!

پارک هان سئو، سرمربی 60 ساله تیم ملی ویتنام، مدعی شد شناخت کاملی نسبت به تیم ملی اردن داشته است.

اعتراض سرمربی ویتنام؛ برد ما شانسی نبود!

به گزارش "ورزش سه"، اگرچه ویتنام موفق شد به عنوان آخرین تیم موفق سوم به مرحله حذفی راه پیدا کند، اما آنها امروز دست به کاری بزرگ زده و اردن را که در گروه استرالیا صدرنشین شده بود را در ضربات پنالتی حذف کردند.

 

پارک هان سئو گفت: "اردن یک رقیب قوی بود و موقعیت آنها در رده بندی فیفا و عملکرد این تیم در مسابقات گروهی این مسئله را نشان می داد. اما با این حال بازیکنانم عملکرد بسیار خوبی داشتند و برای پیروز شدن در این مسابقه شایستگی خود را نشان دادند.

 

1374644

 

ما به خوبی سبک بازی اردن و علاقه هافبک های این تیم به بازی عمقی را آنالیز کرده بودیم و به همین دلیل تیم خود را بر همین اساس آرایش کردم و از بازیکنان خواستم به همبازیان خود در خط میانی کمک کنند. اردن نیز به این تغییر خیلی زود واکنش نشان داده و من نیز از هوی هانگ برای طراحی ضدحملات در ترکیب استفاده کردم.

 

نیمه دوم عملکرد تیم ویتنام بهتر شد اما من در بین دو نیمه هیچ کاری انجام ندادم و فقط به بازیکنان گفتم که از پاس های بلند خود به خوبی استفاده کرده و به شکاف پشت دفاع اردن توپ را برسانند. ما آخرین تیم صعود کننده بودیم و زمان استراحت کمی داشتیم اما بازیکنانم همواره سعی می کنند فوتبال خوبی را ارائه دهند، پس نگویید ما همیشه با دفاع و شانس برنده می شویم."

دیدگاه‌ها