کد خبر : 1585451 | 30 دی 1397 ساعت 21:50 | 17.9K بازدید | 0 دیدگاه

آلگری: رونالدو همیشه انگیزه دارد

ماکسی آلگری، سرمربی ایتالیایی یوونتوس، امیدوار به کسب برتری در اولین بازی سری آ در سال 2019 برابر کیه وو است.

آلگری: رونالدو همیشه انگیزه دارد

به گزارش "ورزش سه"، دووان زاپاتا، مهاجم کلمبیایی آتالانتا با درخشش در هفته های اخیر حالا با 14 گل در صدر جدول گلزنان در کنار کریستیانو رونالدو قرار دارد اما آلگری معتقد است ستاره شماره 7 تیمش نیازی به تزریق انگیزه جدید از این حیث ندارد.

دیدار برابر کیه وو: "فردا رقابت های سری آ برای ما دوباره آغاز خواهد شد و کیه وو تحت هدایت دی کارلو عملکرد خوبی دارد. آنها به ماندن در لیگ باور دارند و یوونتوس می داند بازی آسانی پیش روی خود ندارد."

 

رسیدن دووان زاپاتا به رونالدو: "بازیکنی مانند رونالدو همیشه انگیزه داشته و نیاز به اتفاقی جدید برای داشتن آن ندارد. ما باید سال جدید را در سری A به بهترین نحو ممکن آغاز کنیم، اولین جام را در عربستان به دست آوردیم و باید همچنان به این روند ادامه دهیم."

 

1348881

 

شرایط بازیکنان: "فردا کانسلو استراحت کرده و دی شیلیو در سمت راست بازی خواهد کرد و الکس ساندرو در سمت چپ به میدان می رود. روگانی نیز جانشین یکی از بین بونوچی یا کیه لینی شده و پرین نیز به جای شزنی بازی می کند. اگر ما با دو هافبک بازی کنیم داگلاس کاستا در کنار برناردسکی به میدان می روند اما اگر قرار به استفاده از سه هافبک باشد، باید در این رابطه تصمیم گیری کنم."

 

خرید زمستانی؟:" خرید زمستانی ما خدیراست. در این مقطع از فصل، بزرگترین ریسک، جا افتادن در تیم است. این اتفاق نباید رخ بدهد. ما باید به اهدافی که داریم، برسیم. ما باید از همین فردا یک مسابقه هجومی را آغاز کنیم."

دیدگاه‌ها