کد خبر : 1585524 | 01 بهمن 1397 ساعت 01:07 | 45.4K بازدید | 0 دیدگاه

بارسلونا 3-1 لگانس: فقط با مسی می برند!

بارسلونا در دیداری خانگی موفق شد با نتیجه 3-1 لگانس را از پیش رو بردارد.

بارسلونا 3-1 لگانس: فقط با مسی می برند!

به گزارش "ورزش سه"، ارنستو والورده در دیدار امشب لیونل مسی را در ترکیب اصلی قرار نداد و در غیاب او، آبی و اناری ها دچار مشکل شدند ولی با به میدان رفتن او در نیمه دوم، بارسا در نهایت توانست به سه امتیاز دیدار امشب برسد.

بازی با برتری بارسا و مالکیت توپ این تیم آغاز شد اما در دقایق ابتدایی، موقعیت خاصی روی دروازه ها ایجاد نشد. در دقیقه 10، روی حرکت خوب عثمان دمبله و پاس او، بارسا می توانست به گل برسد اما ضربه کوتینیو توسط مدافعان حریف بلوکه شد.

 

 

1374798

 

 

برتری بارسا ادامه پیدا کرد اما توان این تیم برای عبور از دفاع فشرده لگانس کافی نبود. بازی با همین روند ادامه داشت و موقعیت های نصفه و نیمه میزبان، یکی بعد از دیگری از دست می رفت تا اینکه در دقیقه 31، هوشمندی عثمان دمبله، بارسا را پیش انداخت.

روی پاس عرضی یوردی آلبا از سمت چپ بود که دمبله درون محوطه جریمه صاحب موقعیت شد و با یک ضربه پای راست دیدنی، توپ را به گوشه دروازه حریف فرستاد.

 

 

1374824

 

 

حملات بارسا بعد از این گل هم ادامه داشت و کوتینیو در آخرین دقیقه از نیمه اول، روی همکاری با دمبله، صاحب موقعیت شد اما ضربه او این بار از کنار دروازه به بیرون رفت و این نیمه با همان یک گل به پایان رسید.

نیمه دوم هم با حملات بارسا آغاز شد و در دقیقه 49، کوتینیو صاحب یک موقعیت خوب دیگر شد اما این بار هم ضربه او راهی به چهارچوب دروازه لگانس پیدا نکرد.

 

 

1374821

 

1374823

 

در حالی که بارسا به دنبال زدن گل دوم بود، این تیم میهمان بود که در دقیقه 57، روی یک غافلگیری به گل تساوی رسید. روی یک پاس به پشت مدافعان بارسا، یوسف النصیری صاحب توپ شد و پاس در عرض او را برایت ویت تبدیل به گل کرد.

والورده که پیروزی را از دست رفته می دید، با فرستادن مسی و ایوان راکیتیچ به زمین، تلاش کرد روند بازی را تغییر بدهد. حملات بارسا ادامه پیدا کرد؛ هرچند مصدومیت دمبله و بیرون رفتن او، برای لحظاتی ریتم بازی این تیم را گرفت اما سرانجام در دقیقه 71، بارسا به گل دوم رسید.

 

 

1374828

 

1374820

 

 

ابتدا مسی بود که با یک شوت دیدنی از پشت محوطه جریمه، دروازه لگانس را تهدید کرد. کوئیار با یک واکنش خوب، توپ را برگشت داد اما توپ برگشتی را سوارز از بالای سر دروازه بان حریف، وارد دروازه کرد. بازیکنان میهمان معتقد بودند که سوارز در هنگام زدن ضربه، روی کوئیار مرتکب خطا شده اما داور بعد از استفاده از VAR، گل را تایید کرد.

 

 

1374814

 

 

در دقایق پایانی باز هم این بازیکنان بارسا بودند که توپ و میدان را در اختیار داشتند اما موقعیت خاصی روی دروازه لگانس ایجاد نکردند. در حالی که به نظر می رسید بازی با همان نتیجه 2-1 به پایان خواهد رسید، مسی در وقت های اضافه، گل سوم بارسا را به ثمر رساند. روی یک و دو عالی با یوردی آلبا بود که مسی صاحب موقعیت شد و با یک ضربه دیدنی، دروازه لگانس را باز کرد تا بارسا در این دیدار دشوار، به پیروزی 3-1 برسد.

دیدگاه‌ها