کد خبر : 1585546 | 01 بهمن 1397 ساعت 09:48 | 18.1K بازدید | 0 دیدگاه

تیاگو سیلوا: رابیو اگر از PSG برود اشتباه نکرده

تیاگو سیلوا، مدافع برزیلی پاری سن ژرمن، می‌گوید درحالیکه تیم‌های بزرگی خواهان جذب آدرین رابیو هستند، ترک PSG از سوی این ستاره فرانسوی اشتباه نخواهد بود.

تیاگو سیلوا: رابیو اگر از PSG برود اشتباه نکرده

به گزارش "ورزش سه"، تیاگو سیلوا، مدافع برزیلی پاری سن ژرمن، می‌گوید با توجه به درگیری‌هایی که بین باشگاه PSG و آدرین رابیو، ستاره فرانسوی این تیم بوجود آمده، حالا که چندین تیم بزرگ خواهان جذب رابیو هستند، ترک PSG توسط همبازی فرانسوی‌اش اشتباه نخواهد بود. بر اساس آخرین گزارش‌ها، رابیو به دلیل اینکه از امضای قراردادی جدید با پاری سن ژرمن سر باز زده، مدتی است با تیم اول این باشگاه تمرین نکرده و به تمرین با تیم زیر 23سال باشگاه مشغول است.

 

بعد از پیروزی 9-0 پاری سن ژرمن مقابل گنگام، تیاگو سیلوا در گفتگو با خبرنگاران درباره شرایط همبازی‌اش رابیو گفت:" به نظر من اگر او پاری سن ژرمن را ترک کند اشتباه نخواهد کرد. او برای آینده خودش تصمیم گرفته و باشگاه هم به نوبه خود، تصمیمش را گرفته است. ولی آدرین پسر خوبی است".

 

1374841

 

تیاگو سیلوا در ادامه اظهاراتش اضافه کرد:" آدرین رابیو انتخاب خود را کرده و ما باید به تصمیم او احترام بگذاریم. ولی باید یک هافبک جدید به خدمت بگیریم که بتواند جای خالی آدرین را در تیم ما پر کند".

 

بر اساس گزارش‌های اخیر، باشگاه‌های لیورپول، تاتنهام، آرسنال و بیشتر از همه، بارسلونا خواهان جذب آدرین رابیو هستند. آدرین رابیو از سال 2012 به PSG منتقل شده و تا کنون 150 بار با پیراهن این تیم به میدان رفته است.

 

 

دیدگاه‌ها