کد خبر : 1585550 | 01 بهمن 1397 ساعت 09:32 | 6.3K بازدید | 0 دیدگاه

حمایت مدافع چلسی از مائوریزیو ساری

داوید لوئیس، ستاره خط دفاعی چلسی به تمجید از مائوریسیو ساری پرداخت و مدعی شد که او و هم تیمی‌هایش پشت سرمربی ایتالیایی هستند.

حمایت مدافع چلسی از مائوریزیو ساری

به گزارش "ورزش سه"، شاگردان ساری در هفته های اخیر نتوانسته اند نتایج خوبی کسب کنند و از همین رو، سرمربی ایتالیایی تحت فشار است. اختلاف 13 امتیازی چلسی با تیم رده پنجم جدول، حالا تنها به 3 امتیاز رسیده و آرسنال و یونایتد در تعقیب آبی های لندنی هستند. حال داوید لوئیز به تمجید از ساری پرداخت و از او حمایت کرد.

 

 

1374846

 

 

او گفت:" ساری از وضعیت خوشحال نبود ولی هیچکس از این وضعیت خوشحال نیست، این طبیعی است. سبک ما به این شکل است، فلسفه ما همین است، فکر می‌کنم اگر ابتدای فصل از ما سوال می‌کردید که چلسی می‌تواند توپ را حفظ کند، پاسخش منفی بود. حالا ما قادر به چنین کاری هستیم، مثل بهترین تیم‌های جهان ولی باید خودمان را تقویت کنیم. باید رو به بهبود گام برداریم. وقتی می‌خواهید کاری که در ذهنتان است را انجام دهید، کافی است به آن باور داشته باشید.

 

به خاطر نتایج، اگر تغییرات زیادی ایجاد کنید، به جایی نمی‌رسید، بنابراین این فلسفه ماست، به آن باور داریم و باید پیشرفت کنیم، مثل تمام تیم‌های جهان. عملکرد ساری تا به حال فوق العاده بوده، زیرا معمولا یک یا دو سال طول می‌کشد تا فلسفه مربی به بازیکنان منتقل شود، مثل سیتی و لیورپول."

دیدگاه‌ها