کد خبر : 1585551 | 01 بهمن 1397 ساعت 10:15 | 9.3K بازدید | 0 دیدگاه

قرارداد ایگواین و چلسی، سه شنبه رسمی می‌شود

گونزالو ایگواین فردا سه‌شنبه وارد لندن می‌شود تا قرارداد پیوستن قرضی خود به باشگاه چلسی را کامل و رسمی کند.

قرارداد ایگواین و چلسی، سه شنبه رسمی می‌شود

به گزارش "ورزش سه"، گونزالو ایگواین، مهاجم آرژانتینی که برای انتقال قرضی به باشگاه چلسی با این تیم به توافق رسیده، روز سه‌شنبه به لندن می‌رود تا قرارداد خود را با این باشگاه انگلیسی رسمی کند. ایگواین تا پایان فصل جاری در چلسی خواهد ماند و در قرارداد او گزینه‌ای تعبیه خواهد شد که قرارداد او بعد از این مدت هم تا 12 ماه بعد قابل تمدید باشد.

 

گونزالو ایگواین پیش از این به عنوان بازیکن قرضی از یوونتوس به آث میلان منتقل شده بود و در این تیم میلانی توپ می‌زد. گنارو گتوزو سرمربی میلان از تصمیم ایگواین برای ترک میلان در میانه فصل انتقاد کرده بود. بر اساس گزارش‌ها ایگواین فردا سه‌شنبه به لندن خواهد رسید تا انجام کارهای قراردادش کامل شده و پیوستنش به چلسی به صورت رسمی اعلام شود.

 

1367324

 

مائوریسیو ساری، سرمربی چلسی که از مهاجم خود آلوارو موراتا ناراضی است با پیوستن ایگواین به تیمش دست بازتری برای انتخاب مهاجم خواهد داشت و به احتمال زیاد ایگواین را به موراتا ترجیح خواهد داد. موراتا که به نظر می‌رسد به زودی به اتلتیکو مادرید خواهد پیوست در فصل جاری نتوانسته آنطور که از او انتظار می‌رود درخشان ظاهر شود و ساری در هفته‌های اخیر او را بیشتر نیمکت‌نشین کرده است.

 

چلسی این روزها حال و روز خوشی ندارد. ساری بعد از انتقادهای تند به بازیکنانش، بعد از شکست 2-0 مقابل آرسنال به شدت مورد حمله قرار گرفته. باید دید آیا انتقال ایگواین می‌تواند گره از کار چلسی بگشاید و در ادامه فصل برای این تیم موفقیت به همراه بیاورد؟

 

دیدگاه‌ها