کد خبر : 1585590 | 01 بهمن 1397 ساعت 11:40 | 22.5K بازدید | 0 دیدگاه

با عبور از سد چین؛ وزیر آماده سفر می‌شود

با عبور از سد چین و حضور تیم ملی در مرحله نیمه نهایی جام ملت های آسیا وزیر ورزش و جوانان آماده سفر به امارات و حضور در اردوی تیم ملی می شود.

با عبور از سد چین؛ وزیر آماده سفر می‌شود

به گزارش "ورزش سه"، تا به اینجای کار محمد رضا داورزنی معاون وزیر ورزش و جوانان بعد از بازی با عراق در اردوی تیم ملی حاضر شد و پاداش صعود تیم ملی از مرحله گروهی را به بازیکنان و کادر فنی تیم ملی اهداء کرد. پیش از این وزیر ورزش و جوانان هم در مصاحبه با خبرنگاران گفته بود همان طور که در جام جهانی در اردوی تیم ملی حاضر شد در جام ملت ها هم از نزدیک با ملی پوشان دیدار خواهد کرد.

 

این سفر در حالی انجام خواهد شد که کارلوس کی روش بعد از بازی با عراق وزارت ورزش و جوانان را متهم کرد که فدراسیون فوتبال را مجبور کرده با وی قرارداد 6 ماهه امضاء کند. کارلوس کی روش هم چنین گفته بود اگر می دانست وزیر ورزش و جوانان او را نمی خواهد قرارداد خود را تمدید نمی کرد. این در حالی است که بندی در قرارداد کارلوس کی روش وجود دارد که در صورت حضور تیم ملی در بازی پایانی جام ملت ها قرارداد کارلوس کی روش قابلیت تمدید برای جام جهانی 2022 را دارد.

 

وزیر ورزش و جوانان در ماه های اخیر بارها و بارها از تیم ملی و کارلوس کی روش خواسته است همه تلاش خود را برای قهرمانی در جام ملت ها بکار گیرند.

دیدگاه‌ها