کد خبر : 1585602 | 01 بهمن 1397 ساعت 11:54 | 122.5K بازدید | 0 دیدگاه

پورعلی؛ غرور و تعصب و عشق!

صعود؛ تقدیم به همه مادران ایران

قشنگ ترین صحنه ای که توسط دوربین عکاسان بعد از برد تیم ملی در برابر عمان شکار شد بوسه مرتضی پورعلی گنجی بر دستان مادر بود.

صعود؛ تقدیم به همه مادران ایران

به گزارش "ورزش سه"، این صحنه حتی قشنگ تر از صحنه ای بود که علیرضا بیرانوند ضربه بازیکن عمان را مهار کرد و حتی مشت های گره کرده ی کارلوس کی روش بعد از گلزنی علیرضا جهانبخش و اشکان دژاگه. فقط حیف که دوربین های تلویزیونی از ثبت این صحنه قشنگ و نشان دادن آن باز ماندند.

 

 

مادر مرتضی پورعلی گنجی مدافع مطمئن تیم ملی چند روزی است که برای تماشای بازی های پسرش و البته تیم ملی به امارات سفر کرده است. در بازی با عمان هم دل در دل او نبود. به خصوص پیش از اینکه تیم ملی برتری خود را به عمان تحمیل کند و قطعا در دل زمزمه هایی می کرد. دعا برای مرتضی و همه همبازیانش. آخر بازی مادر به سراغ مرتضی رفت تا او را در آغوش بگیرد و پورعلی گنجی حساب دوربین و مردم دور و اطراف و غرور جوانی اش را نکرد و بر دستان مادر بوسه زد تا به همه نشان دهد چقدر قدردان این مادر است. مادری که همه عمرش را گذاشت تا روزی موفقیت مرتضی را ببیند.

 

 

اگر چه عملکرد خط دفاعی تیم ملی در بازی با عمان با لغزش هایی همراه بود اما مرتضی در سال های اخیر به خصوص در جام جهانی یکی از مهره های کلیدی و قابل اتکای تیم ملی بود و این قدر بازی های خوب از او دیدیم که اشتباهات خط دفاعی در بازی با عمان فراموش شدنی است. به خصوص که در این بازی تیم ملی ارایه گر بازی خوب تیمی بود و در نهایت مزد برتری خود را با دو گل گرفت. البته که توام با لغزش های خط دفاعی خط حمله ما هم در این بازی چند موقعیتی از دست داد. شاید هم که طبیعی بود. به قول سردار اگر قرار بود او همه توپ ها را گل کند الان در لالیگا و تیم بارسا بازی می کرد نه روبین کازان.

 

 

مرتضی با خلق این صحنه تعصب و عشق به مادرش را یکجا معنی کرد و مادری که از داشتن چنین پسری مغرور است.

 

 

 

 

دیدگاه‌ها