کد خبر : 1585608 | 01 بهمن 1397 ساعت 12:06 | 11.4K بازدید | 0 دیدگاه

قهرمان مسترز اسنوکر زیر نظر ستاره رم گرم کرد

استفن الشعراوی، ستاره رم، بعد از پیروزی تیمش مقابل تورینو به لندن پرواز کرد تا شاهد فینال رقابتهای مسترز اسنوکر باشد و جود ترامپ پیش از فینال زیر نظر الشعراوی به گرم کردن پرداخت.

قهرمان مسترز اسنوکر زیر نظر ستاره رم گرم کرد

به گزارش "ورزش سه"، استفن الشعراوی که در جریان پیروزی پرگل رم مقابل تورینو در رقباتهای سری آ موفق به گلزنی شد بلافاصله بعد از بازی به لندن پرواز کرد تا شاهد فینال رقابتهای مسترز اسنوکر باشد. اما نکته جالب این بود که جود ترامپ، اسنوکربازی که موفق شد رانی اوسالیوان، قهرمان هفت دوره رقابتهای مسترز اسنوکر را 10-4 شکست داده و برای اولین بار عنوان قهرمانی رقابتها را بدست آورد، پیش از شروع فینال، زیر نظر الشعراوی به گرم کردن خود پرداخت.

 

الشعراوی در حاشیه برگزاری فینال رقابتهای مسترز اسنوکر به بی‌بی‌سی گفت:" من عاشق اسنوکر هستم و همه مسابقات را تماشا می‌کنم. این دو نفر هم که امروز در فینال مقابل هم قرار گرفتند اسنوکربازهای محبوب من هستند".

 

1374925

 

الشعراوی با انتشار یک استوری اینستاگرامی نشان داد که پیش از شروع فینال، در حال کمک به جود ترامپ برای گرم کردن بوده است. الشعراوی بلافاصله بعد از پیروزی 3-2 رم مقابل تورینو برای تماشای فینال رقابتهای مسترز اسنوکر به لندن پرواز کرده بود. الشعراوی با گلی که در دقیقه 73 بازی به ثمر رساند پیروزی را برای این تیم ایتالیایی به ارمغان آورد.

 

دیدگاه‌ها