کد خبر : 1585613 | 01 بهمن 1397 ساعت 12:16 | 26.6K بازدید | 0 دیدگاه

مقابل مدعی اصلی قهرمانی بازی کردیم

المسلمی: عمان حریف آسانی برای ایران نبود

تیم ملی عمان در حالی از دور یک هشتم جام ملت های آسیا حذف شد که شکست دو بر صفر برابر یکی از بهترین تیم های آسیا می تواند نتیجه خیلی بدی هم برای این تیم نباشد.

المسلمی: عمان حریف آسانی برای ایران نبود

به گزارش"ورزش سه" عمان با وجود شکست برابر تیم ملی ایران، اما نمایش نسبتا خوبی داشت. این تیم حتی این شانس را داشت که در همان دقایق ابتدایی دروازه ایران را باز کند هرچند در طول نود دقیقه کیفیت دو تیم متفاوت و برتری با تیم ایران بود. محمد المسلمی مدافع تیم عمان درباره این بازی گفت:«تیم ما در مرحله یک هشتم نهایی جام ملت های آسیا و در شکست دو بر صفر برابر ایران نمایش بدی نداشت.» او افزود:« ما یک بازی بزرگ انجام دادیم و یک تیم قوی برابر ایران بودیم. عمان هرگز حریف آسانی برای ایران نبود هرچند ما مقابل یک تیم کاملا سازمان یافته و از نامزدهای اصلی کسب عنوان قهرمانی مسابقات بازی کردیم.»


او ادامه داد: «ما بهترین عملکردمان را نشان دادیم و سعی کردیم پیروز شویم اما در رسیدن به گل موفق عمل نکردیم. » وی با تشکر از هواداران عمانی که در این مسابقه از این تیم حمایت کردند گفت که تیم ملی کشورش با کسب تجربه بیشتر می تواند در ادوار بعدی نتایج بهتری هم بگیرد.

دیدگاه‌ها