کد خبر : 1585704 | 01 بهمن 1397 ساعت 17:58 | 16.4K بازدید | 0 دیدگاه

نظری درباره سینا مریدی ندارم؛

قطبی: جزیره کیش‌عالی اما زمین آن بی‌کیفیت است

سرمربی تیم فولاد معتقد است تیمش به اهداف تعیین شده در اردوی کیش رسیده و در اهواز برنامه های بعدی را پیگیری خواهد کرد.

قطبی: جزیره کیش‌عالی اما زمین آن بی‌کیفیت است

به گزارش "ورزش سه"، افشین قطبی پس از بازی دوستانه تیم فولاد مقابل تراکتورسازی گفت: بعد از یازده روز اردو بازیکنان ما کمی خسته بودند. اما خیلی خوب کار را شروع کردیم. از روی ضربه ایستگاهی گل اول را زدیم و بعد یک پنالتی به دست آوردیم. وقتی پنالتی از دست رفت، کمی تمرکز بازیکنان از بین رفت. گل بدی هم خوردیم.

 

او ادامه داد: بازی کیفیتی که من می خواستم نداشت. دلیل آن هم یکی خستگی بازیکنان بود و دیگری زمین بود که کیفیت مناسبی نداشت. اما در کل می توانم بگویم به هدفمان در اردوی کیش رسیدیم.

قطبی در مورد امکانات جزیره کیش گفت: این جزیره بی نظیر و خیلی قشنگ است و هوایی که در آن تمرین می کردیم، عالی بود.

 

وی افزود: در روزهای باقی مانده تا شروع بازی ها در اهواز خواهیم بود و سعی می کنیم دو بازی تدارکاتی دیگر هم آنجا برگزار کنیم و فاز آخر تمرینات را هم سپری کنیم.

سرمربی فولاد درباره جذب بازیکنان یا اعضای جدید برای کادر فنی فولاد گفت: کادر فنی تیم ما کامل شد. لیست بازیکنان را هم به باشگاه داده ام و باشگاه سعی می کند آن را فراهم کند.

قطبی درباره کیفیت زمین بازی در کیش افزود: احساس می کنم وقتی این همه تیم به جزیره آمده اند و تمرین کرده اند، زمین سفت شده و اجازه نمی دهد با سرعتی که بازیکنان می خواهند، توپ به گردش در بیاید. اگر جزیره می خواهد تیم های حرفه ای را برای اردوها به خود جذب کند، باید حداقل 6 زمین خوب داشته باشد.

 

سرمربی فولاد پس از روبرو شدن با سوالی پیرامون سینا مریدی، بازیکن خاطی این تیم که در اردوی کیش هم غیبت کرده بود، گفت: نظری در این مورد ندارم.

دیدگاه‌ها