کد خبر : 1585802 | 02 بهمن 1397 ساعت 00:57 | 26.9K بازدید | 0 دیدگاه

یوونتوس 3-0 کیه وو: پیروزی در شب ناکامی رونالدو

یوونتوس در دیداری خانگی موفق شد با نتیجه 3-0 کیه وو را شکست بدهد و فاصله اش با تیم دوم را به 9 امتیاز برساند.

یوونتوس 3-0 کیه وو: پیروزی در شب ناکامی رونالدو

به گزارش "ورزش سه"، در شبی که کریس رونالدو یک ضربه پنالتی را از دست داد، بیانکونری با گل های داگلاس کاستا، امره جان، و دانیله روگانی به پیروزی رسید و به هجدهمین پیروزی فصل دست پیدا کرد.

دو تیم بازی را متعادل آغاز کردند و این تیم میهمان بود که در دقیقه 5، اولین موقعیت جدی بازی را ایجاد کرد اما شوت مجیورینی را پرین به خوبی دفع کرد.

بازی با همین روند ادامه داشت و حتی تیم میهمان تا اندازه ای برتر هم بود اما این یوونتوسی ها بودند که در دقیقه 13، به گل اول بازی رسیدند. روی یک ضدحمله سریع بود که داگلاس کاستا با پاس پائولو دیبالا صاحب توپ شد و بعد از اینکه مدافعان حریف را به هم ریخت، با یک شوت محکم از پشت محوطه جریمه، توپ را به گوشه دروازه سورنتینو فرستاد.

بعد از این گل یوونتوسی ها ابتکار عمل را در دست گرفتند و بعد از یکی دو موقعیت نصفه و نیمه، می توانستند در دقیقه 30 به گل دوم برسند اما ضربه سر روگانی، روی ارسال دیبالا، راهی به چهارچوب دروازه حریف پیدا نکرد.

چند دقیقه بعد نوبت کریس رونالدو بود که با یک شوت محکم از پشت محوطه جریمه، شانس خود برای گلزنی را امتحان کند اما سورنتنیو ضربه او را به طور کامل مهار کرد.

حملات یوونتوسی ها ادامه پیدا کرد و بازیکنان این تیم باز هم صاحب موقعیت های خوبی شدند تا اینکه سرانجام در دقیقه 45، توانستند به گل دوم برسند. حرکت خوب دیبالا و پاس هوشمندانه او برای امره جان، با ضربه دقیق بغل پای این ملی پوش آلمانی همراه شد تا یوونتوسی ها با برتری 2-0 به رختکن بروند.

 

1375164

 

نیمه دوم را هم یوونتوس بهتر آغاز کرد و چیزی نمانده بود که در دقیقه 48 به گل سوم برسد اما واکنش عالی سورنتینو روی ضربه الکس ساندرو، مانع از باز شدن دروازه کیه وو شد.

سه دقیقه بعد یوونتوس صاحب یک ضربه پنالتی شد. شوت داگلاس کاستا به دست مدافع حریف برخورد کرد و داور نقطه پنالتی را نشان داد. رونالدو پشت ضربه قرار گرفت اما شوت او را سورنتینو با یک واکنش خوب مهار کرد تا اختلاف همچنان دو گل باقی بماند.

 

1375165

 

در ادامه بازی متعادل تر شد و در دقیقه 68 مجیورینی می توانست یکی از گل های خورده کیه وو را جبران کند اما ضربه سر او مستقیما به جایی رفت که پرین حضور داشت.

چند دقیقه بعد بار دیگر کیه وو صاحب موقعیت شد اما این بار هم ضربه بازیکن این تیم در اختیار پرین قرار گرفت. پس از آن نوبت رونالدو بود که صاحب دو موقعیت خوب شد اما نتوانست از هیچ یک از آنها استفاده کند.

در دقایق پایانی بار دیگر یوونتوسی ها توپ و میدان را در اختیار گرفتند و در دقیقه 84 به گل سوم رسیدند. روی یک ضربه آزاد از سمت راست محوطه جریمه کیه وو بود که توپ مقابل دروازه به روگانی رسید و او هم با ضربه سر کار را تمام کرد. در دقایق باقی مانده اتفاق خاصی رخ نداد و بازی با برتری 3-0 یوونتوس به پایان رسید.

دیدگاه‌ها