کد خبر : 1585806 | 02 بهمن 1397 ساعت 08:47 | 9.1K بازدید | 0 دیدگاه

آلگری: راضی‌ام ولی فرصت‌های زیادی از دست دادیم

بعد از پیروزی راحت یوونتوس مقابل کیه‌وو که با نتیجه 3-0 بدست آمد، ماسیمیلیانو آلگری، سرمربی یووه، از بازی تیمش ابراز رضایت کرد ولی گفت از فرصت‌های از دست رفته بازیکنانش راضی نیست.

آلگری: راضی‌ام ولی فرصت‌های زیادی از دست دادیم

به گزارش "ورزش سه"، دیروز دوشنبه در هوای سرد شهر تورین، یوونتوس در حضور 30 هزار تماشاچی به مصاف کیه‌وو رفت تا با کسب یک پیروزی راحت، این تیم را با نتیجه 3-0 شکست دهد و رکورد پیروزی‌های خانگی خود مقابل کیه‌وو در سری آ را به 16 پیروزی پیاپی برساند. گلهای یوونتوس در این بازی توسط داگلاس کاستا، امره جان و دانیله روگانی به ثمر رسید.

 

ماسیمیلیانو آلگری، سرمربی یووه، بعد از بازی در گفتگو با خبرنگاران از عملکرد تیمش در این بازی ابراز رضایت کرد ولی گفت تعداد زیاد فرصت‌های از دست رفته  توسط بازیکنانش یکی از مواردی است که او را ناراحت کرده است.

 

آلگری به خبرنگاران گفت:" مهم این بود که بعد از بازی با بولونیا در جام حذفی و همینطور بازی سوپرجام، نیم‌فصل دوم سری آ را خوب شروع کنیم. بازیکنان ما امشب نشان دادند که برای حریف‌شان احترام قائلند. در طول بازی تنها فرصت گلزنی حریف روی یک ضربه سر بدست آمد و به جز آن یک صحنه ما دیگر به دریافت گل نزدیک نشدیم".

 

آلگری در ادامه صحبت‌هایش اضافه کرد:" رویهم‌رفته بازی خوبی بود. برناردشی و روگانی هر دو امروز عالی بازی کردند و بازگشت داگلاس کاستا هم برای ما خیلی خوشحال‌کننده است".

 

آلگری در ادامه گفت:" ما با دو هافبک مرکزی نمی‌توانستیم حرکات تهاجمی که شروع می‌کنیم را به صورت موثر به پایان برسانیم ولی در طول بازی بعد از هر بار از دست دادن موقعیت‌ها، دوباره توانستیم از نو شروع کنیم و این برای من راضی‌کننده بود".

 

دیدگاه‌ها