کد خبر : 1585842 | 02 بهمن 1397 ساعت 11:13 | 10.3K بازدید | 0 دیدگاه

عمانی ها خواستار ابقای پیم وربیک شدند

بعد از شکست برابر ایران و وداع با جام هفدهم ملت های آسیا اهالی فوتبال عمان برخلاف بیشتر همسایه های عرب خود خواستار حمایت از سرمربی هلندی شدند.

عمانی ها خواستار ابقای پیم وربیک شدند

به گزارش "ورزش سه"، کشورهای عرب حاشیه خلیج فارس ترسی از اخراج مربیان ناکام بعد از تورنمنت ها ندارند اما در میان این کشورها عمان متفاوت ظاهر شده است. بعد از این که این سلطان نشین حاشیه خلیج فارس مقابل ایران با دو گل شکست خورد پیش بینی می شد اوضاع برای پیم وربیک سخت تر از همیشه شود اما نه تنها این اتفاق رخ نداد بلکه حمایت ها از ابقای او در تیم به اوج خود رسید.
افسر هانی پیشکسوت عمانی ها پیرامون سرنوشت پیم وربیک گفت:« من هم مثل خیلی از طرفداران و علاقمندان به فوتبال در این کشور خواستار ابقای این مربی برای ثبات بیشتر هستم چون ما می توانیم برای تورنمنت های بعدی با تیمی تقویت شده نتایج بسیار بهتری کسب کنیم».


هانی در خصوص شکست برابر ایران افزود:« از دست دادن موقعیت های گلزنی آن هم مقابل تیمی مثل ایران که در رنگینگ آسیا اول است و مدعی اول قهرمانی محسوب می شود قطعا مجازات سنگینی داشت که این مجازات با خوردن دو گل عملی شد. به نظرم هرکس باید مسئولیت خود در این شکست را برعهده بگیرد و همه چیز را روی سر یک نفر نباید آوار کرد».


با این تفاسیر می توان این گونه برداشت کرد که پیم وربیک جزو معدود مربیان سرشناس خارجی است که با وجود ناکامی می تواند صندلی خود در تیم های عربی را حفظ کند و همچنان به عنوان سرمربی عمان به برنامه هایش برای اوج گیری این تیم در چهارمین سال زندگی در مسقط ادامه بدهد.

 

دیدگاه‌ها