کد خبر : 1585919 | 02 بهمن 1397 ساعت 14:48 | 45.4K بازدید | 0 دیدگاه

تابش: مطئن باشید بی گدار به آب نمی‌زنیم

مدیرعامل سپاهان تایید کرد؛ مذاکره جدی با مسلمان

مسعود تابش مدیرعامل سپاهان خبر مذاکره با محسن مسلمان هافبک سابق پرسپولیس را تایید کرد.

مدیرعامل سپاهان تایید کرد؛ مذاکره جدی با مسلمان

مسعود تابش مدیرعامل باشگاه سپاهان در گفتگو با خبرنگار "ورزش سه" درمورد اینکه آیا این باشگاه به جذب مسلمان علاقه دارد یا خیر، گفت: خب ما شنیدیم که این بازیکن فسخش را گرفته و اگر فسخ را گرفته اند، با توجه به اینکه نظر آقای قلعه نویی روی ایشان مثبت است، با او وارد مذاکره می شویم.


مدیرعامل باشگاه سپاهان در پاسخ به این سوال که با توجه به پر بودن لیست باشگاه سپاهان باید یک نفر از بازیکنان از لیست خارج شود واینکه آیا این بازیکن جلال  علی محمدی خواهد بود که به دلیل مشکل انضباطی همراه با تیم  در ترکیه حضور ندارد، بیان کرد: خب مطمئن باشید ما بی گدار به آب نمی زنیم و برنامه هایی داریم. جلال علی محمدی هم البته مشکل خاصی ندارد ولی خودش اصرار به جدایی و رفتن دارد ولی او فعلا بازیکن ما است و باید برای خروجش رضایت باشگاه جلب شود.

 

مدیرعامل باشگاه سپاهان در پاسخ به این سوال که آیا شرایط بازیکنان در اردوی ترکیه خوب است و آیا خودش هم به این اردو سر خواهد زد یا خیر، می گوید: من پنج شنبه به ترکیه می روم و روز یکشنبه هم با تیم برمی گردم. طی این مدت هم من مرتب در تماس هستم و خدا را شکر همه شرایط مهیا است.


مسعود تابش در پاسخ به سوال بعدی که با چند نفر دیگر قهرمان نیم فصل اول وارد مسابقات می شود، توضیح داد: با یک نفر دیگر سعی می کنیم وارد لیگ شویم. یکی از مشکلات ما در سال های گذشته همین بوده که تغییرات زیادی داشتیم و به تیم آسیب زد. با این حال کادر فنی نیاز به تغییرات جرئی دارد ولی تغییرات زیاد مخرب است.


مدیرعامل سپاهان سپس در پاسخ به این سوال که چه زمانی ما شاهد استادیوم نقش جهان به صورت کامل و بدون نقص خواهیم بود، عنوان کرد: امروز نقش جهان بودیم و دوباره بازدید کردیم. یکی از خبرگزاری از قول من نوشته بود که من پاسخگو نیستم و دکتر سلطان حسینی (مدیرکل ورزش و جوانان استان اصفهان) باید پاسخگو باشد، ولی من اینطوری صحبت نکردم. دکتر حسینی هم می دانم پیگیر هستند. تا آخر هفته خبرهای خوبی در مورد نقش جهان می دهیم. الان هم کار مقاوم سازی طبقه دوم در حال انجام است و وقتی کار انتقال انجام بشود کارها بهتر پیش می رود. ضمن اینکه نقش جهان از خیلی از ورزشگاه های کشور بهتر است و می تواند میزبان بازی های بین المللی هم بشود.


وی در پاسخ به این سوال که نقش جهان را در ابتدای لیگ نوزدهم به صورت کاملا آماده در اختیار داریم یا خیر تاکید کرد: فصل آینده که صد در صد؛ همین الان جاده های دسترسی در حال کامل شدن هستند، بخشی از ورودی ها هم نیاز به روگذر و زودگذر  دارد که البته باید در بخش کلان شهر پیگیری شود؛ در این زمینه هم صحبت شده و به امید خدا تا اوایل هفته آینده خبرهای خوبی در این مورد می دهیم. ان شاالله وقتی ورزشگاه نقش جهان تحویل شرکت فولاد مبارکه سپاهان شد، راحت تر در این مورد صحبت می کنیم.


تابش در پاسخ به این سوال که آیا شرکت فولاد مبارکه به مدت 20 سال و همانطور که قبل تر قول داده شده است، مالکیت ورزشگاه را برعهده خواهد داشت، بیان کرد: در این مورد باید صحبت کنیم و اجازه بدهید در زمان تحویل مشخص می شود.
پرسش بعدی ما از مدیرعامل سپاهان در مورد تیم ملی بود که پیام نیازمند را به عنوان نماینده باشگاه سپاهان در ترکیب خود می بیند، که او اینگونه پاسخ داد: تیم ملی مقابل عمان بازی برتری داشت. به نظر من به صورت بالقوه تیم ملی ایران توان قهرمان شدن در این دوره از رقابت ها دارد و امیدوارم این اتفاق رخ دهد.

 

دیدگاه‌ها