کد خبر : 1585964 | 02 بهمن 1397 ساعت 18:28 | 19.2K بازدید | 0 دیدگاه

این تیم می تواند ژاپن را ببرد و فینالیست شود

پورموسوی: ایران هنوز صد درصد قدرتش را نشان نداده

سرمربی تیم ملی جوانان معتقد است ایران هنوز در جام ملتهای آسیا توانایی صد درصدی خود را به نمایش نگذاشته است.

پورموسوی: ایران هنوز صد درصد قدرتش را نشان نداده

به گزارش ورزش سه، سیروس پورموسوی سرمربی تیم ملی فوتبال جوانان ایران درباره مراحل آماده سازی این تیم گفت: خوشبختانه مرحله اول اردوهای ما به خوبی برگزار شد. در این مرحله بازیکنان تیم ملی نوجوانان به اضافه اولین گروهی که توسط استعدادیاب ها شناسایی شده بودند، حضور داشتند. این نفرات محک خوبی خوردند و حالا منتظر مراحل بعدی هستیم. مرحله دوم از 25 تا 29 بهمن برگزار می شود و در نیمه نخست ماه اسفند هم سومین سری تمرینات را انجام می دهیم.

 

او افزود: هدف ما این است که تا پایان فروردین ماه 98 عمده نفرات تیم را مشخص کنیم تا از آن به بعد اردوها را با حدود 35 بازیکن پیگیری کنیم و رفته رفته به ترکیب اصلی بازیکنان برسیم.

 

پورموسوی درباره انتخاب کادر فنی هم گفت: نفراتی را من معرفی کردم و کمیته جوانان هم روی برخی افراد نظر دارد. احتمالا پس از پایان جام ملتهای آسیا جلساتی خواهیم داشت تا تکلیف کادر فنی تیم جوانان هم مشخص شود.

 

سرمربی تیم جوانان در مورد عملکرد تیم ملی بزرگسالان در جام ملتهای آسیا گفت: تیم ما به جز دیدار با عراق، سه پیروزی خوب و راحت را پشت سر گذاشته است. البته من معتقدم بازیکنان ایران هنوز توانایی صد درصدی خود را نشان نداده اند و این تیم عملکردی بهتر از اینها می تواند داشته باشد. اگر تیم ما به توانایی و آمادگی کامل خود برسد، حتما به فینال جام ملتها راه پیدا می کند.

 

وی ادامه داد: تیم های دیگر مثل ژاپن و کره جنوبی و استرالیا با وجود اینکه محک خورده اند و بازی های مهمی را پشت سر گذاشته اند، نمایش چندان خوبی نداشته اند و همین مسئله شانس ایران را بیشتر می کند. به نظر من تیم فعلی ایران توانایی دارد که در نیمه نهایی احتمالی از سد ژاپن هم عبور کند و به فینال برسد.

دیدگاه‌ها