کد خبر : 1586023 | 02 بهمن 1397 ساعت 22:30 | 111.4K بازدید | 0 دیدگاه

بشار رسن، ستاره آسمان بدشانسی عراق (عکس)

هافبک تیم پرسپولیس تهران در بازی برابر قطر بهترین بازیکن تیمش بود اما نتوانست عراقی‌ها را از یک شکست تلخ نجات دهد.

به گزارش "ورزش ‌سه"، رسن یکی از ستاره‌های جوان عراق بود که کاتانچ برای قهرمانی این کشور در آسیا بر روی آن حساب ویژه باز کرده بود. هافبک شماره سیزده این تیم در بازی اول زمانی که به میدان آمد توانست مالکیت و روند مسابقه را به نفع عراق عوض کند و در نتیجه این تیم بازی باخته را برابر ویتنام با برد تعویض کرد. 


در بازی بعد مقابل یمن هم بشار یک گل به ثمر رساند و پاس گل دیگر تیمش را ارسال کرد تا عراق خیلی زود به مرحله بالاتر برود و خود را در آستانه کسب افتخاری دیگر قرار دهد. هافبک پرسپولیسی عراق در جدال با ایران هم به عنوان یار تعویضی به زمین مسابقه پا گذاشت و باز هم با تاثیر بسزایی که داشت نبض میانه میدان را به نفع عراق در دست گرفت. 


اما در بازی امروز بعد از مصدومیت سخت طارق همام مسئولیت سختی بر روی دوش بشار قرار گرفت. حالا او باید علاوه بر نقش خودش، وظایف یار مصدوم عراق را انجام می‌داد. این بازیکن که از تکنیک و قدرت حمل توپ خوبی بهره می‌برد در ادامه مسابقه بسیار با فکر وظیفه پخش توپ بین یارانش را انجام داد و در این میان موقعیت‌های مناسبی هم برای عراق به وجود آورد که هیچ تاثیری نداشت و بیشتر اسیر بی تجربگی خط حمله جوان تیمش شد تا اینگونه خیلی زود به خانه بازگردد.

 

1375449

 

1375448

دیدگاه‌ها