کد خبر : 1586385 | 04 بهمن 1397 ساعت 12:37 | 17.5K بازدید | 0 دیدگاه

کار کردن با لیکنز لذت بخش است

موسوی: برای بازی در تراکتور لحظه شماری می کنم

مدافع جدید تیم تراکتورسازی از دوران جدیدی که در فوتبالش به وجود آمده بسیار راضی است.

موسوی: برای بازی در تراکتور لحظه شماری می کنم

سید احمد موسوی، مدافع راست جدید تیم تراکتورسازی که به واسطه درخشش در ماشین سازی به جمع سرخ پوشان فوتبال آذربایجان پیوست در گفت و گو با خبرنگار "ورزش سه" در تبریز از شرایط فعلی خود و تیمش صحبت کرد:


زمان بسیار خوبی به تراکتور پیوستم


خدای خودم را بابت حضور در تیم تراکتورسازی به عنوان یکی از بزرگترین تیم های ایران شکر می کنم. زمان بسیار خوبی به تراکتور پیوستم و برای این ادعایم دو دلیل دارم. دلیل اول اینکه تجربه لازم برای بازی در لیگ برتر را کسب کرده و اینک آماده کمک به تیم تراکتورسازی در بازی های حساس هستم. دلیل دوم هم اینکه تیم تراکتورسازی در شرایط فعلی یکی از بهترین دوران خود را تجربه می کند و من بسیار خوش شانس هستم که جزئی از این تیم تاریخی هستم. شک نکنید که این تیم برای همیشه در یاد هواداران فوتبال آذربایجان حک خواهد شد.


با آقای لیکنز تمرینات لذت بخش هستند


آقای لیکنز نیازی به تعریف من ندارد. مدیریت باشگاه تراکتورسازی با بررسی های کامل بهترین گزینه را برای هدایت تیم انتخاب کردند. تمرینات ما با حضور سرمربی بزرگی چون آقای لیکنز بسیار لذت بخش است. به گونه ای تمرین می کنیم که از نظر بدنی شاید خسته شویم ولی از نظر روحی و روانی کاملا سر حال و پر انگیزه هستیم. فرصت خوبی داشتیم و داریم که به بهترین نحو ممکن خود را برای یک شروع خوب در دور برگشت لیگ برتر آماده کنیم. با بازگشت ملی پوشانمان نیز می توانیم تمرینات را با نفرات کامل در روزهای پایانی تعطیلات پیش ببریم.

 

1371094


دبل در بدنسازی، توفیق اجباری من بود!


ما در نیم فصل اول لیگ برتر از نظر بدنی در ماشین سازی مشکلات زیادی داشتیم دلیل آن هم عدم برگزاری دوران آماده سازی مناسب پیش از آغاز فصل بود که ضربات زیادی به تیم زد و مصدوم های متعددی هم دادیم و تک تک بازیکنان هم فشار زیادی تحمل کردند. در نیم فصل دوم اما شرایط به گونه ای رقم خورد که من یک بار نه بلکه دو بار بدنسازی کردم! یک بار در ماشین و یک بار در تراکتور! پیش از اینکه به تراکتورسازی ملحق شوم همراه با تیم ماشین سازی در حال گذراندن دوران بدنسازی بودم. پس از پایان دوران بدنسازی در ماشین سازی به تراکتورسازی پیوستم که در آغاز مرحله بدنسازی قرار داشت. به این ترتیب یک بار دیگر هم با تیم جدیدم بدنسازی کردم و اینک بمب انرژی ام! کاملا آماده حضور در میدان هستم و برای آغاز مسابقات لحظه شماری می کنم. به نظرم دبل در بدنسازی یک توفیق اجباری برای من بود که کمبود نیم فصل اول را هم به خوبی پوشش بدهم.


انتظار برای بازی در تراکتور سخت اما هیجان انگیز است


هر روز که تمرینات را آغاز می کنیم با این انگیزه کارم را شروع می کنم که بازی ها شروع شوند و من بتوانم با لباس تراکتور در یادگار امام بازی کنم. انتظار برای بازی در تراکتور سخت است اما هیجان زیادی هم دارد چرا که تصور بازی در میان 70 هزار هوادار عاشق واقعا دیوانه کننده است. امیدوارم لیاقت پوشیدن پیراهن تراکتورسازی و بازی برای این هواداران را داشته باشم. تیم ما در نیم فصل دوم یک تیم کاملا مدعی به شمار می رود و بازی های بسیار حساس و پر هیجانی در پیش داریم.


تیم ملی پتانسیل قهرمانی را دارد


تیم ملی ایران در جام ملت های آسیا عملکرد بسیار دلپذیری داشته است. این تیم پتانسیل قهرمانی دارد و برای کسب این عنوان چیزی کم ندارد. کادر فنی تیم ملی یکی از بزرگترین و باتجربه ترین کادر فنی های حاضر در مسابقات هستند. تک تک بازیکنان تیم نیز نفراتی هستند که می توانند در حساس ترین شرایط بهترین کیفیت ممکن را به نمایش بگذارند.

دیدگاه‌ها