کد خبر : 1586420 | 04 بهمن 1397 ساعت 15:20 | 38.8K بازدید | 0 دیدگاه

وزارت ورزش سوریه به سیم آخر زد

وزارت ورزش سوریه برای آینده فوتبال این کشور تصمیمات جدیدی گرفت که در آینده نزدیک متعاقبا اعلام می شود .

وزارت ورزش سوریه به سیم آخر زد

به گزارش"ورزش سه"، بعد از جلسه مهمی که توسط وزارت ورزش کشور سوریه برگزار شد وزیر ورزش این کشور تصمیم گرفت کادرفنی این تیم را که درحین مسابقات هم دستخوش تغییراتی شده بود به طور کلی منحل کند و به این ترتیب تمامی اعضای فنی تیم ملی سوریه از کار بر کنار شدند.


در این جلسه که از اهمیت زیادی برای فوتبال سوریه برخوردار بود، مقرر شده است از این پس تیمی جدید با رویکردی نو به کمک بازیکنان اسبق تیم ملی که سابقه بازی در سطح بین المللی را داشتند هدایت تیم ملی این کشور را برعهده بگیرند.


در این جلسه که در وزات ورزش  سوریه برگزار شد، "فادی دباس" رییس فدراسیون فوتبال این کشور که درعین حال سرپرست تیم ملی سوریه هم بود از تمامی سمت هایی که برعهده داشت استعفا داد و وزیر ورزش اعلام کرده که قصد دارد مدیر تیم های ملی را نیز بازهم از بین همان بازیکنان اسبق تیم ملی انتخاب کند.


باید منتظر بمانیم و ببینیم وزارت ورزش سوریه چه موقع اسامی کامل کادر فنی  تیم ملی سوریه را اعلام می کند.


تیم ملی سوریه در جام ملت های آسیا بعد از اینکه در دو بازی اول مقابل اردن و فلسطین تنها یک امتیاز گرفت، اشتانگه سرمربی آلمانی خود را در حین برگزاری مسابقات برکنار کرد تا فجر ابراهیم در آخرین بازی هدایت این تیم را بر عهده بگیرد اما او هم در مقابل استرالیا نتوانست کاری از پیش ببرد تا سوریه تنها با یک تساوی امارات را ترک کند .

دیدگاه‌ها