کد خبر : 1586431 | 04 بهمن 1397 ساعت 16:18 | 9K بازدید | 0 دیدگاه

در مراسم معارفه؛

پیاتک: می خواهم هر بازی برای میلان گل بزنم

کریستوف پیاتک، ستاره لهستانی شب گذشته رسما از جنووا به میلان پیوست.

پیاتک: می خواهم هر بازی برای میلان گل بزنم

به گزارش "ورزش سه"، کمتر کسی تصور می کرد که پیاتک در جنووا پس از تنها شش ماه تبدیل به یک ستاره جهانی شود. او با 4.5 میلیون یورو تابستان به جنووا پیوست و در 21 بازی در همه رقابت ها توانست 19 گل برای این تیم به ثمر برساند از جمله 13 گل در سری آ و خیلی زود مورد توجه تیم های بزرگ اروپایی قرار گرفت اما در نهایت ترجیح داد راهی میلان شده و جانشین ایگواین شود.

 

 

1375930

 

 

امروز در محل باشگاه میلان، مراسم معارفه او برگزار شد و در نشستی خبری به خبرنگاران گفت:« همیشه به خودم اعتقاد داشته ام. وقتی به جنووا پیوستم، هدفم اثبات ارزش هایم در سری آ بود. گل زدن برای من بسیار مهم بود و حالا در میلان هم همین کار را ادامه خواهم داد. در زندگی من چیزی تغییر نکرده است. قبلا جنووا و حالا میلان، من همیشه خودم هستم و به باورهایم ایمان دارم.»

 

پیاتک ادامه داد:« من یک مهاجم هستم و دوست دارم همیشه گلزنی کنم. هدف من از این به بعد گلزنی در هر بازی برای میلان است. برای این مهم مبارزه خواهم کرد و باید در زمین نشان دهم که ارزش پوشیدن پیراهن این باشگاه را دارم. از کودکی هوادار میلان بودم و بودن در اینجا برایم مثل یک رویاست. برای رساندن میلان به لیگ قهرمانان تمام تلاشم را خواهم کرد.»

 

 

1375931

 

دیدگاه‌ها