کد خبر : 1586445 | 04 بهمن 1397 ساعت 16:49 | 10.3K بازدید | 0 دیدگاه

با جلالی مشکل ندارم با باشگاه توافق نکردم

مطهری: قرارداد با نساجی را تکذیب می کنم

باوجود اینکه مالک باشگاه نساجی اعلام کرده با مجید جلالی و حمید مطهری قرارداد امضا کرده دستیار جلالی در پیکان این موضوع را تکذیب کرد.

مطهری: قرارداد با نساجی را تکذیب می کنم

به گزارش" ورزش سه" بعد از انتشار عکس مجید جلالی و مالکان باشگاه نساجی ،فرهاد صنیعی فر مالک این باشگاه اعلام کرد که با جلالی و دو دستیارش حمید مطهری و رضا مرتضی زاده نیز قرارداد بسته است اما حمید مطهری دستیار مجید جلالی در پیکان این موضوع را رد کرده و گفت:« من به احترام هواداران نساجی و آقا مجید(جلالی) بدون قرارداد در تمرینات شرکت کردم اما به خاطر اتفاقاتی که افتاد بر خلاف خبرهایی که شنیدم هنوز با نساجی قرارداد نبسته ام.» در حالی که مالک باشگاه نساجی اعلام کرده بود که همه چیز درباره دستیاران به جلالی مربوط است مطهری گفت:« من با آقای جلالی مشکلی ندارم و به خاطر ایشان بدون هیچ قراردادی لباس تمرین پوشیدم اما همانطور که گفتم در برخی موارد به توافق نرسیدیم و من قراردادی با نساجی نبسته ام. شاید در آینده نزدیک دلایل این موضوع را بگویم.»


مطهری در تیم های سایپا و پیکان  با مجید جلالی همکاری کرده است. با وجود این که به نظر می رسید این همکاری در نساجی هم ادامه داشته باشد تا این لحظه این اتفاق نیفتاده و جلالی بدون دستیار همیشگی اش به نساجی پیوسته است.

دیدگاه‌ها