کد خبر : 1586449 | 04 بهمن 1397 ساعت 17:02 | 15.1K بازدید | 0 دیدگاه

سولسشر: آرسنالی ها علیه سانچس باشند، بهتر است

فردا در ورزشگاه امیریتس، آرسنال و منچستریونایتد جدال حساسی را در جام حذفی انگلیس پیش رو خواهند داشت.

سولسشر: آرسنالی ها علیه سانچس باشند، بهتر است

به گزارش "ورزش سه"، منچستر با آمدن سولسشر روند رو به رشدی را طی می کند و تمام بازی هایش را با پیروزی پشت سر گذاشته است. شیاطین سرخ در لیگ، امیدی به قهرمانی ندارند ولی در جام حذفی هدف شان کسب جام است و البته فردا در برابر آرسنال بازی دشواری را پیش رو دارند.

این بازی از حیث بازگشت الکسیس سانچس به ورزشگاه امیریتس نیز جذابیت های بالایی دارد و ممکن است شاهد برخورد منفی هواداران میزبان باشد.

 

 

1342254

 

 

سولسشر در مورد شرایط مصدومان تیمش از جمله الکسیس گفت:« اسمالینگ بهتر از قبل شده اما او به همراه روخو و فلینی به بازی فردا نمی رسند. شرایط سانچس مساعد است و او می تواند بازی کند. اگر جو ورزشگاه علیه او باشد، بهتر بازی خواهد کرد. الکسیس در تمرینات فوق العاده بوده و می خواهند ارزش هایش را نشان دهد. امیدوارم او از بازی لذت ببرد و بهترین نمایش خودش را ارائه دهد.»

 

دخیا و مارسیال در حال مذاکره برای تمدید هستند؛ ضمن اینکه قرارداد هررا، ماتا و یانگ در انتهای فصل تمام می شود. سولسشر در مورد تمدید قراردادها گفت:« در این زمینه شاهد پیشرفت هایی بوده ایم البته ترجیح می دهم این را بر عهده افرادی که مسئول هستند، بگذارم. به شخصه امیدوارم اخبار خوبی در مورد تمدید قراردادها بشنوم.»

 

خاطره خوب از بازی جام حذفی مقابل آرسنال در سال 1999:« وقتی اشمایکل پنالتی برگ کمپ را مهار کرد، روحیه گرفتیم و اعتماد به نفس مان بیشتر شد. اگر آن توپ گل می شد، ما قطعا می باختیم و سپس گل گیگز که فوق العاده بود. من تعویض شده بودم و از کنار زمین دیدم که گیگزی چه گل استثنایی را به ثمر رساند. واقعا عجب گلی بود.»

 

دیدگاه‌ها