کد خبر : 1586688 | 05 بهمن 1397 ساعت 14:55 | 45.8K بازدید | 0 دیدگاه

خسارت های جانبی انتقال دی یونگ به بارسلونا

فرانکی ی یونگ دو روز پیش رسما از آژاکس به بارسلونا پیوست و قرار است از تابستان به جمع آبی اناری ها اضافه شود.

خسارت های جانبی انتقال دی یونگ به بارسلونا

به گزارش "ورزش سه"، به نقل از اسپورت، بارسلونا نوامبر 2018 بود که در آیندهوون، اولین مذاکرات جدی خود پس از اتمام انتقالات تابستانی را با دی یونگ انجام داد. نشستی که به نظر مثبت می رسید و ستاره آژاکس از علاقه اش برای پیوستن به بارسلونا سخن گفت.

کمی بعد از پاریس خبر رسید که پی اس جی دست به کار شده و با ارائه پیشنهادی بسیار خوب، دی یونگ را وسوسه کرده است. 16 ژانویه، مدیر برنامه های دی یونگ اطلاع داد که این بازیکن پیشنهاد پی اس جی را پذیرفته و به بارسلونا نخواهد رفت.

 

 

1375855

 

 

اینجا بود که سران بارسا تصمیم گرفتند به آمستردام سفر کرده و در ملاقاتی رودررو با دی یونگ، نظر وی را تغییر دهند. بارتومئو، رئیس بارسا همراه سه مدیر ارشد باشگاه در نشستی مستقیم با دی یونگ توانست نظر مساعد او را جلب کند و در نهایت دو روز پیش قرارداد رسمی بین دو طرف امضا شد. یک پیروزی بزرگ برای باشگاه بارسلونا.

 

اما این انتقال خسارت های جانبی را نیز با خود به همراه خواهد داشت. طبق ادعای کیم دومنک، خبرنگار نزدیک به باشگاه بارسلونا، بارتومئو در نشست با دی یونگ به وی قول داده است که تابستان با خروج سه هافبک، فضا برای او در ترکیب اصلی باز خواهد شد و نگرانی از بابت نیمکت نشینی نخواهد داشت.

این سه هافبک، دنیس سوارز، رافینیا و ایوان راکیتیچ هستند. جدایی سوارز و رافینیا محتمل به نظر می رسید اما بارسلونا اعتقاد دارد که بهترین زمان برای فروش راکیتیچ نیز رسیده است و این هافبک کروات را هم باید یکی از جدا شده های بارسا در فصل آینده دانست.

دیدگاه‌ها