کد خبر : 1586720 | 05 بهمن 1397 ساعت 16:45 | 34.2K بازدید | 0 دیدگاه

خارج شدن رابیو از اولویت های خرید بارسلونا

پس از انتقال فرانکی دی یونگ به بارسا، حالا نوبت به تعیین تکلیف وضعیت آدرین رابیو، ستاره جدایی طلب پی اس جی رسیده است.

خارج شدن رابیو از اولویت های خرید بارسلونا

به گزارش "ورزش سه"، به نقل از اسپورت، پس از اینکه دو روز پیش بارسا کار انتقال دی یونگ را با قراردادی 5 ساله به ارزش 86 میلیون یورو و بند فسخ 400 میلیون یورویی تمام کرد، حالا نوبت به رابیو رسیده است.  اینطور نیست که جذب دی یونگ در تضاد با جذب رابیو باشد و هرگز هم قرار نبود اگر دی یونگ جذب شود، بارسا قید رابیو را بزند اما مشکلات در راه پیوستن رابیو به بارسا بیشتر از حد انتظارت شده است.

 

 

1376307

 

 

بارسا که حالا خیالش از جذب یک هافبک آینده دار راحت شده، دیگر جذب رابیو را در اولویت قرار نمی دهد چرا که سران باشگاه معتقدند هر کاری که لازم بوده برای متقاعد کردن این بازیکن انجام داده اند و حالا نوبت تصمیم نهایی رابیو و مادرش است. مادر بازیکن که ایجنت او محسوب می شود در واقع بزرگترین مانع در راه این انتقال است. او باب مذاکره را با چند باشگاه بزرگ دیگر باز کرده و هنوز مشخص نیست که انتخاب نهایی کدام خواهد بود.

در چند روز اخیر صحبت از شانس بیشتر تاتنهام به میان آمده است و اینکه پوچتینو در صحبت با رابیو توانسته او را متقاعد کند. لازم به ذکر است که رابیو در انتهای فصل بازیکن آزاد خواهد بود و جذب او غیر از مبلغی به عنوان پاداش برای بازیکن و مادرش، هزینه ای در پی نخواهد داشت.

 

 

دیدگاه‌ها