کد خبر : 1586743 | 05 بهمن 1397 ساعت 18:21 | 12.9K بازدید | 0 دیدگاه

کوواچ: انتقال رناتو سانچس به PSG منتفی است

نیکو کوواچ، سرمربی کروات بایرن مونیخ، شایعات انتقال رناتو سانچس به پاری سن ژرمن را رد کرد.

کوواچ: انتقال رناتو سانچس به PSG منتفی است

به گزارش "ورزش سه"، با توجه به مصدومیت های متوالی بازیکنان پاری سن ژرمن، این تیم به دنبال تقویت ترکیب خود در فصل زمستان بوده و رناتو سانچس پرتغالی مورد توجه آنها قرار گرفته است اما نیکو کوواچ تاکید کرد قرار نیست این وینگر جوان راهی پاری سن ژرمن شود.

 

شرایط بازیکنان بایرن مونیخ: "سرژ گناربری امروز نیز در تمرینات بایرن حضور پیدا کرد و من اطمینان دارم او در دیدار روز یکشنبه قادر به بازی کردن خواهد بود. ژروم بواتنگ سرما خورده و شرایط او معلوم نیست اما آرین روبن و فرانک ریبری نمی توانند در این بازی حضور پیدا کنند."

 

1376337

 

دیدار برابر اشتوتگارت: "تمام هدف ما در این دیدار کسب پیروزی است تا بتوانیم همچنان در کورس قهرمانی باقی بمانیم. اگر بتوانیم نمایشی همانند بازی با هوفنهایم ارائه دهیم، پیروزی در این دیدار قطعی خواهد بود. ما ترکیبی شامل بازیکنان بزرگ در اختیار داریم و می توانیم شرایط را طی هفته های آینده مدیریت کنیم."

 

شایعات جدایی رناتو سانچس: "ما می دانیم که باشگاه پاری سن ژرمن مشکلاتی در خط میانی خود داشته و به شدت به دنبال جذب رناتو است اما من از داشتن او بسیار خوشحالم و قرار نیست بایرن مونیخ اجازه انتقال او به پاری سن ژرمن را صادر کند."

دیدگاه‌ها