کد خبر : 1586816 | 06 بهمن 1397 ساعت 08:56 | 8K بازدید | 0 دیدگاه

امری: مصدومیت‌ها نگذاشت آنطور که باید بازی کنیم

اونای امری، سرمربی آرسنال که شاگردانش دیروز در مرحله چهارم حذفی انگلیس، در خانه خود با نتیجه 3-1 از منچستریونایتد شکست خورده و از دور رقابتها حذف شدند، گفت از تیمش ناراضی نیست.

امری: مصدومیت‌ها نگذاشت آنطور که باید بازی کنیم

به گزارش "ورزش سه"، آرسنال و اونای امری، دیروز در مرحله چهارم جام حذفی انگلیس، در خانه خود، ورزشگاه امارات، به مصاف منچستریونایتد و اوله گنار سولسشر رفتند، به این امید که با استفاده از امتیاز میزبانی به پیروزی رسیده و به مرحله یک‌هشتم نهایی جام حذفی صعود کنند. ولی یونایتد با گلهای الکسیس سانچز، جسی لینگارد و آنتونی مارسیال در مقابل تک‌گل پیر امریک اوبامیانگ، بازیکن آرسنال، در این بازی با اقتدار پیروز شد تا شاگردان امری یک شکست خانگی تلخ را تجربه کنند.

 

اونای امری، سرمربی آرسنال بعد از بازی در گفتگو با خبرنگاران گفت:" به اعتقاد من، ما در این بازی خوب کار کردیم. مصدومین متعدد ما ولی باعث شد امکانی برای به اجرا گذاشتن تاکتیک‌های مختلف نداشته باشیم. با اینحال وقتی 2-1 عقب بودیم شانس‌هایی برای به تساوی کشاندن بازی داشتیم ولی از آنها استفاده نکردیم".

 

امری در ادامه گفت:" سوکراتیس در این بازی از ناحیه قوزک پا مصدوم شد که امیدوارم جدی نباشد. مصدومیت کوشینلی اما فرق داشت. فکر کنم ممکن است دچار شکستگی استخوان شده باشد. امیدوارم اینطور نباشد ولی او به بیمارستان خواهد رفت و باید صبر کنیم و ببینیم چه پیش می‌آید".

 

امری در ادامه صحبت‌هایش اضافه کرد:" ما این روزها خیلی مصدوم می‌دهیم و مصدومین مهمی داریم، مثل هکتور بلرین. با اینحال باید بگویم درست است که این بازی را باختیم ولی من از عملکردمان راضی هستم. هواداران در این بازی به ما خیلی کمک کردند. حالا دیگر باید به فکر لیگ برتر باشیم. ما چلسی را بردیم و به تیمهای بالای جدول نزدیک شدیم. علاوه بر آن یک رقابت مهم دیگر هم در پیش داریم: لیگ اروپا".

 

 

 

دیدگاه‌ها