کد خبر : 1586818 | 06 بهمن 1397 ساعت 09:05 | 42.2K بازدید | 0 دیدگاه

گاتزتادلواسپورت مدعی شد

توافق سه ساله مدافع یوونتوس با رقیب استقلال

روزنامه مطرح ایتالیایی از توافق نهایی مدافع یوونتوس با رقیب استقلال برای امضای قراردادی سه ساله خبر داد.

توافق سه ساله مدافع یوونتوس با رقیب استقلال

به گزارش "ورزش سه"، مهدی بن عطیه مدافع مراکشی باشگاه یوونتوس از جمله نام هایی است که ظرف هفته های گذشته در سبد خریدهای زمستانی قهرمان سه گانه قطر قرار گرفته و هر روز خبرهای ضد و نقیضی در ارتباط با کوچ این بازیکن سرشناس به لیگ ستارگان به گوش می رسید.


در حالی که دیلی استار انگلیس از درخواست آرسنال برای خرید این بازیکن خبر داده بود نیکولو چیرا خبرنگار روزنامه گاتزتادلواسپورت امروز در خبری فوری از توافق سه ساله کاپیتان تیم ملی مراکش با باشگاه الدحیل برای انتقال به دوحه خبر داد و نوشت:« معامله انجام شد، بن عطیه راهی قطر می شود».


بنا به اخبار منتشر شده توافق مهدی بن عطیه با الدحیلی با رقمی در حدود 14 تا 16 میلیون یورو برای سه فصل خواهد بود که این بازیکن سرشناس و 32 ساله به عنوان دستمزد خالص از باشگاه متمول دوحه دریافت خواهد کرد.


 با پیوستن این بازیکن مراکشی قهرمان سه گانه قطر در حالی وارد چالش هیجان انگیز گروه مرگ ACL و رویارویی با استقلال می شود که فهرست خارجی هایش با دو ستاره مراکشی(یوسف العربی و مهدی بن عطیه) یک بلژیکی(ادمیلسون) و یک آسیایی از کره جنوبی تکمیل شده است.


تیم های الدحیل و استقلال در اولین هفته از فصل جدید لیگ قهرمانان روز چهاردهم اسفندماه دردوحه به مصاف هم خواهند رفت که رویارویی مهاجمان استقلال با خرید سرشناس و جنجالی از یوونتوس ایتالیا می تواند جالب توجه باشد.

 

دیدگاه‌ها