کد خبر : 1586918 | 06 بهمن 1397 ساعت 14:54 | 14.8K بازدید | 0 دیدگاه

تیم های بهتر از ما در جام بودند؛

مطر: مدعی نبودیم ولی حالا هستیم

اسماعیل مطر می گوید که پیش از آغاز رقابت ها، بازیکنان امارات خودشان را مدعی نمی دانستند ولی حالا یک قدم تا فینال فاصله دارند.

به گزارش "ورزش سه"، اسماعیل کاپیتان 35 ساله تیم ملی امارات که شب گذشته در دیدار برابر استرالیا از ابتدا وارد زمین شد و در نیمه دوم جای خود را به محمد عبدالرحمن داد، در گفتگویی در مورد اینکه در بازی های اخیر به ترکیب اصلی تیم رسیده است، می گوید: بازی کردن یا نکردن من اصلا مهم نیست؛ مهم پیروزی تیم ملی است. من پیراهن تیم ملی امارات را از 19 سالگی پوشیده ام و 125 بازی ملی انجام داده ام.
مطر در مورد راهیابی تیم میزبان به مرحله نیمه نهایی بیان کرد: قبل از شروع تورنمنت ما خودمان را به عنوان تیمی مدعی که بتواند جام را به دست بیاورد، حساب نمی کردیم، چون تیم های بهتری از ما بودند ولی ما حالا در نیمه نهایی هستیم و یک قدم تا فینال فاصله داریم که امیدوارم آن را هم به دست بیاوریم و به فینال برسیم.

 

کاپیتان تیم ملی امارات در مورد سیستمی که زاکرونی استفاده می کند، توضیح داد: خب شرایط مصدومیت ها سخت است و مربی کسی است که تاکتیک را انتخاب می کند و ما فقط آن را انجام می دهیم.


وی در پایان در خصوص هواداران اماراتی و جو خوبی که در بازی شب گذشته برابر استرالیا ایجاد کرده بودند، بیان کرد: تماشاگران همیشه به ما روحیه می دهند و به همین دلیل است که ما برای پیروزی در زمین می جنگیم.

 

1376561

دیدگاه‌ها