کد خبر : 1586973 | 06 بهمن 1397 ساعت 17:30 | 30.3K بازدید | 0 دیدگاه

واکنش جالب آلگری به احتمال بازگشت پوگبا

پس از بازگشت بونوچی و کازرس به یوونتوس در فصل جاری حالا برخی احتمال می دهند که فصل بعد شاهد بازگشت پوگبا هم خواهیم بود.

واکنش جالب آلگری به احتمال بازگشت پوگبا

به گزارش "ورزش سه"، ماسیمیلیانو آلگری سرمربی یوونتوس تأیید کرد که مهدی بن‌عطیه از باشگاه یوونتوس خواسته که از این تیم جدا و باشگاه نیز مارتین کازرس را به عنوان جانشین او در نظر گرفته است.

 

 

1361513

 

 

آلگری در نشست خبری پیش از مصاف فردا شب یوونتوس مقابل لاتزیو در هفته بیست و یکم سری آ گفت:« بن‌عطیه خودش خواست که برود. تصمیم او متفاوت از چیزی است که ما می‌خواستیم و باشگاه هم به او چیزی را داد که می‌خواست. نگه داشتن بازیکنی که نمی‌خواهد در تیم ما باشد فایده‌ای ندارد. به هر حال بن‌‌عطیه سال‌های خوبی در یوونتوس داشت و من هم خیلی ناراحتم که او دارد می‌رود اما من نمی‌توانم درون مغزش بروم و ذهنیتش را عوض کنم. او تصمیمش را گرفته است و می‌خواهد برود. به همین دلیل ما و مسئولان باشگاه در کنار هم وضعیت گزینه‌هایی که می‌توانیم به یوونتوس بیاوریم را بررسی کردیم و خوشحالیم که کازرس درخواست‌‌مان را قبول کرد. من از این بابت بسیار خوشحالم.»

 

آلگری ادامه داد:« این سومین دوره حضور کازرس در یوونتوس است؛ پس مارتین تیم ما را می‌شناسد و گزینه‌ای قابل اعتماد است که می‌تواند واحد دفاعی ما را تقویت کند. تا سه چهار هفته دیگر هم آندره‌آ بارتزالی برمی‌گردد و وضعیت خط دفاعی‌‌‌مان بهتر هم می‌شود. جذب کازرس منطقی بود. او بازیکنی است که من می‌شناسم و معتقدم که می‌تواند خدمات بزرگی به یوونتوس بکند. کازرس گزینه‌ای بود که زبان ما را می‌فهمید و از نظر آمادگی جسمانی هم شرایطش خوب بود. پس از همین حالا آماده است که به زمین بازی برود.»

 

 

1368181

 

 

 بازگشت بونوچی و کازرس و احتمال بازگشت پوگبا:« چقدر قوه تخیل شما قوی است؛ اما من فکر می‌کنم که بازگشت پل پوگبا به یوونتوس بسیار سخت خواهد بود.»

 

دیدگاه‌ها