کد خبر : 1586996 | 06 بهمن 1397 ساعت 19:22 | 41.5K بازدید | 0 دیدگاه

رامون کالدرون:

مورینیو مشکل اصلی رئال مادرید و یونایتد بود!

رامون کالدرون، رئیس سابق رئال مادرید معتقد است ژوزه مورینیو گزینه خوبی برای هدایت این تیم نیست.

مورینیو مشکل اصلی رئال مادرید و یونایتد بود!

به گزارش "ورزش سه"، اخباری در مورد احتمال بازگشت مورینیو به مادرید شنیده شده است اما کالدرون با برشمردن نکات منفی شخصیت او، معتقد است مورینیو رفتارهایی اشتباه در مادرید و یونایتد داشته است.

 

رامون کالدرون گفت: "من فکر نمی کنم مورینیو راحت بتواند در تیم مورد علاقه اش مشغول به کار شود. مورینیو بالاترین دستمزد را در بین مربیان دنیا می گیرد و معدود باشگاه هایی توانایی پرداخت چنین ارقامی را دارند. همچنین حدس زدن رفتار مورینیو کار آسانی نیست.

 

1371299

 

در خاطر دارم بزرگ ترین بازیکن تاریخ رئال مادرید یعنی آلفردو دی استفانو، همیشه به ما می گفت یک مربی بزرگ نباید از داوران، مصدومیت ها، بدشانسی شکایت کند. این سبک رفتاری میانه روی نام دارد و مورینیو باید چنین رفتاری داشته باشد. رکورد مورینیو باورنکردنی و تکرار آن برای مربیان دیگر سخت است، اما از نظر رفتاری او همیشه اینگونه عمل کرده و این هشداری به تیم های خواهان استخدام اوست.

 

من فکر می کنم مورینیو مشکل اصلی در باشگاه های اخیرش بوده است. هنگامی که او در رئال مادرید بود همه را هنگام شکست متهم می کرد من فکر می کنم این رفتار یک اشتباه بزرگ و یک مشکل همیشگی است.

 

در یونایتد با پل پوگبا و اریک بایی و در رئال مادرید با ایکر کاسیاس، سرخیو راموس و کریستیانو رونالدو مشکل داشت زیرا مورینیو همیشه ساز خودش را می زند و این یک مشکل بزرگ است. رفتار زین الدین زیدان کاملا برعکس بوده و  او همیشه کنار تیم بود و در تیم های بزرگ قرار نیست شما همه کاره باشید."

دیدگاه‌ها