کد خبر : 1587045 | 06 بهمن 1397 ساعت 23:30 | 13.3K بازدید | 0 دیدگاه

گواردیولا: سیتی به دی بروین نیاز دارد

پپ گواردیولا، سرمربی منچسترسیتی، پس از پیروزی 5-0 مقابل برنلی در جام حذفی، عملکرد کوین دی بروین، ستاره بلژیکی تیمش را تحسین کرد.

گواردیولا: سیتی به دی بروین نیاز دارد

به گزارش "ورزش سه"، دی بروین که به دلیل مصدومیت از ناحیه زانو، مدتی از میادین دور بود، در این دیدار نمایش درخشانی ارائه داد و علاوه بر پاس گل برناردو سیلوا، با یک شوت دیدنی، گل سوم تیمش را از پشت محوطه جریمه به ثمر رساند. به همین دلیل، گواردیولا در پایان بازی، او را مورد ستایش قرار داد.

سرمربی اسپانیایی سیتی گفت:" ما از کیفیت او آگاه هستیم. وقتی بازیکنی برای مدتی طولانی به دلیل مصدومیت از میادین دور است، بازگشت برایش آسان نیست؛ برای اینکه به ریتم و سرعت معمول برگردد.

 

 

1376658

 

به همین دلیل، ما تلاش کردیم تا به بهترین شکل، زمان بازی بازیکنان را مدیریت کنیم و توانستیم این کار را انجام بدهیم. البته در این دیدار، می دانستیم که کوین می تواند حضور داشته باشد. ما به او نیاز داریم زیرا او باهوش است و در این دیدار بسیار هجومی ظاهر شد. او کمک زیادی به ما کرد."

گواردیولا همچنین در مورد نمایش تیمش در این دیدار گفت:" من از تعهد بازیکنان واقعا راضی هستم و به ویژه به خاطر همه بازی هایی که در ذهن و پاهای بازیکنان هست. ما باید در بعضی جنبه ها بهتر شویم اما در این دیدار عملکرد خوبی داشتیم. از اینکه در مرحله بعد هستیم، خوشحالم و قرعه هم که دوشنبه مشخص می شود."

دیدگاه‌ها