کد خبر : 1587060 | 07 بهمن 1397 ساعت 08:55 | 5.9K بازدید | 0 دیدگاه

گتوزو: از تساوی مقابل ناپولی راضی‌ام

گنارو گتوزو، سرمربی میلان، بعد از تساوی 0-0 شاگردانش مقابل ناپولی در استادیوم سن‌سیرو، در کنفرانس خبری بعد از بازی از عملکرد شاگردانش راضی به نظر می‌رسید.

گتوزو: از تساوی مقابل ناپولی راضی‌ام

 به گزارش "ورزش سه"، در جریان دیدار دو تیم ناپولی و میلان که در استادیوم سن‌سیرو برگزار شد، ناپولی تیم برتر میدان بود و زمانی که بازی با نتیجه تساوی بدون گل به پایان رسید، بازیکنان و کادر فنی ناپولی و هواداران این تیم با ناراحتی به خانه خود برگشتند چرا که معتقد بودند باید سه امتیاز این بازی را به حساب خود واریز می‌کردند. اما گنارو گتوزو، سرمربی میلان، بعد از بازی از نتیجه‌ای که شاگردانش به دست آورده بودند راضی به نظر می‌رسید.

 

گتوزو در کنفرانس مطبوعاتی بعد از بازی گفت:" متوقف کردن ناپولی کار ساده‌ای نیست. برای مقابله با ناپولی باید سخت تلاش کرد، با خستگی مبارزه کرد و مسئولیت‌پذیر بود. این نوع بازی از نظر من خوشایند است".

 

1376718

 

گتوزو همچنین از سوت‌زدن‌های پیاپی تماشاچی‌های حاضر در استادیوم برای هاکان چالهان‌اوغلو بازیکن ترک میلان انتقاد کرد و گفت:" من از شنیدن سوت‌هایی که برای چالهان‌اوغلو زده می‌شد ناراحت می‌شدم. هر بازیکنی که مورد این رفتار قرار بگیرد واکنش من همین خواهد بود ولی نمی‌توانم علت سوت زدنهای امروز را درک کنم".

 

گتوزو درباره کریستوف پیاتک، بازیکن جدید میلان که در نیمه دوم به میدان رفت و اولین بازی رسمی خود با پیراهن این تیم را انجام داد گفت:" از پیاتک خوشم می‌آید. او بازیکن کنجکاوی است. همه چیز و همه کس را زیر نظر می‌‌گیرد و پرشور است. پیاتک من را یاد یان دال توماسون می‌اندازد".

 

دیدگاه‌ها