کد خبر : 1587083 | 07 بهمن 1397 ساعت 10:25 | 30.8K بازدید | 0 دیدگاه

خوش آمدگویی علا عبدالزهرا به جاسم کرار!

جمع شرورهای عراقی در الشرطه جمع شد

هافبک عراقی که یک فصل و نیم گذشته را در تیم صنعت نفت آبادان حضور داشت در نیم فصل بار دیگر به لیگ عراق بازگشت.

به گزارش" ورزش سه" جاسم کرار هافبک تیم صنعت نفت در تعطیلات نیم فصل از این تیم جدا شد و به تیم الشرطه عراق پیوست. درباره کرار البته گفته می شود که او قبل از الشرطه با تیم هایی مثل النجف هم مذاکره داشته و حتی قرارداد امضا کرده است. با این وجود این هافبک عراقی بار دیگر فوتبال ایران را به مقصد کشورش ترک کرد.


بعد از حضور کرار در اردوی تیم الشرطه ، علا عبدالزهرا دیگر بازیکن عراقی که سابقه حضور در فوتبال ایران را دارد و همبازی کرار در الشرطه است با انتشار یک استوری به همبازی جدیدش "خوش آمد" گفت.


علا عبدالزهرا اما به اندازه کرار یا شاید هم بیشتر در یاد فوتبالی های ایران باشد. او در سال 93 به تیم تراکتورسازی تبریز پیوست اما به دلایل نامعلوم و ناگهانی به عراق بازگشت اما بعدا مشخص شد قرارداد او به دلیل دوپینگ لغو شده است. عبدالزهرا اما در تیم ملی عراق در جام ملت های 2015 مقابل ایران بازی کرد و همین موضوع جنجال دوپینگ او را رسمی و رسانه ای کرد هرچند فدراسیون فوتبال ایران نتوانست عراق را به استفاده از بازیکن دوپینگی محکوم کند.


با این وجود می توان گفت که جمع عراقی های شر و شور در الشرطه جمع است. شاید باید امیدوار بود دیگر کسی پشت سرکرار جاسم آب نریزد.

 

1376739

دیدگاه‌ها