کد خبر : 1587169 | 07 بهمن 1397 ساعت 14:27 | 6.4K بازدید | 0 دیدگاه

باید قدر این میزبانی را بدانیم

اسماعیل مطر: همیشه منافع تیمی دراولویت قرار دارد

اسماعیل مطردرحالی که این میزبانی را برای تیم ملی امارات بسیار مهم می داند معتقد است نیمکت نشینی برایش اهمیتی ندارد و همیشه منافع تیم باید در درجه اول قرار داشته باشد .

اسماعیل مطر: همیشه منافع تیمی دراولویت قرار دارد

به گزارش "ورزش سه"، اسماعیل مطر ستاره محبوب فوتبال امارات بعد از کسب پیروزی این تیم  مقابل تیم  ملی استرالیا در مرحله یک چهارم نهایی در خصوص این دیدار و شرایط حاکم در تیم ملی گفت:« این را می دانیم که میزبانی در این رقابت ها یک فرصت ایده ال برای فوتبال امارات محسوب می شود و شاید دیگر این فرصت شاید شامل حال پسرم هم نشود.‌پس باید  قدر این موقعیت میزبانی را مغتنم بشماریم .»


 وی درباره استقبال قابل قبول هواداران اماراتی در مقابل استرالیا تصریح کرد:« این روح مبارزه و اشتیاقی  که این روزها درتک تک بازیکنان ما می بینید ناشی ازانرژی است که از طرف همین مردم و طرفدارانمان به ما القاء می شود. زمانی که یک بازیکن چنین جمعیتی را در ورزشگاه می بیند صد در صد تمام  توان خود را در زمین  خواهد گذاشت تا بهترین نتیجه را حاصل کند.من حتی زمانی که ازحضورکم مردم صحبت به عمل می آمد، به حمایت همه مردم و آرزوهایشان اعتقاد کامل داشتم و می دانم که کسب این جام چه اهمیتی برای همه ملت امارات خواهد داشت.»


  اسماعیل مطر با 125 بازی ملی برای تیم ملی امارات در خصوص ادامه جام گفت:« درست است که ما تا به این جا کاربزرگی را انجام داده ایم؛ اما هنوز به هدف نهایی خود نرسیده ایم. یک اشتباه در بازی های حذفی تمام زحمات ما را به باد می دهد و  به منزله خارج شدن تیم از جام تمام می شود و به همین خاطر ما باید با بالاترین روحیه در دیدار نیمه نهایی به میدان برویم.»


این مهاجم  35 ساله  باشگاه الوحده امارات همچنین بیان کرد:« خوشبختانه برد خیلی خوب و مهمی برابر استرالیا به دست آوردیم. از الان تمام تمرکزمان متوجه تیم ملی قطر است  و به هیچ وجه به دیدار نهایی این رقابت‌ها فکر نخواهیم کرد. زود است بخواهیم درباره فینال صحبت کنیم. ما هنوز نتوانسته‌ایم در جام ملت‌های آسیا به قهرمانی برسیم و این بار امیدواریم که بتوانیم به این مهم دست یابیم. ما در سال ۱۹۹۶ میزبان رقابت‌ها بودیم و به دیدار نهایی رسیدیم ولی در آن دیدار شکست خوردیم و نایب قهرمان شدیم. این بار هواداران از ما قهرمانی می‌خواهند و تلاش می‌کنیم به این مهم دست یابیم.

 

وی در ادامه افزود:« درهربازی تیم ملی با غیبت چند بازیکن مصدوم و محروم مواجه می شود واین قطعا برای تیم نمی تواند خبر خوشی باشد؛ اما ازطرفی دیگر بازیکنان جوان ما که در نیمکت حضور دارند طوری بازی می کنند که گویا سال های سال است که در تیم ملی به میدان می روند و این دست مربی  را برای تعیین استراتژی در دیدار با حریفانمان بازمی گذارد.»


او که در طول دوران حضورش در تیم ملی موفق به ثمر رساندن  36 گل شده است درخصوص سختی نیمکت نشینی در شرایطی که از شهرت و محبوبیت زیادی در امارت برخوردار است  می گوید: «من از سن 19 سالگی در تیم ملی امارات بازی کرده ام و در 14 سال متوالی در 125 بازی ملی  برای تیم ملی کشورم امارات به میدان رفته ام و در حال حاضر برای من مهم تر از هر چیزی بردن تیم ملی است. من هیچ وقت در طول این چند سال به جنبه های شخصی  و یا فردی نگاه نکرده ام  و همیشه منافع تیم در اولویت قرار داشته است.»

 

تیم ملی فوتبال امارات سه شنبه در نیمه نهایی جام ملت‌های آسیا برابر تیم ملی قطر قرار می‌گیرد.

دیدگاه‌ها