کد خبر : 1587195 | 07 بهمن 1397 ساعت 18:20 | 13.9K بازدید | 0 دیدگاه

بورخا:

دست کم گرفتن رئال بسیار خطرناک است

رئال مادرید و اسپانیول امشب در ورزشگاه ال کورنیا دیداری حساس را برگزار خواهند کرد.

دست کم گرفتن رئال بسیار خطرناک است

به گزارش "ورزش سه"، رئال پس از هفته ها به نظر می رسد که به روزهای اوجش برگشته و هوادارانش را به ادامه فصل امیدوارتر کرده است اما در سوی مقابل، اسپانیول پس از شروعی خوب، چند هفته ای است که دچار افت شده و به رده سیزدهم سقوط کرده است. با این وجود تیم دوم شهر بارسلونا معمولا تیمی سرسخت برابر رئالی ها در زمین خود بوده است.

 

بورخا ایگلسیاس، امشب تهدید شماره یک اسپانیول برابر کهکشانی ها خواهد بود. او در مورد این بازی به مارکا گفت:« هدف و انگیزه مان برگرداندن اسپانیول به روزهای خوبش است. در زمین خودمان تیمی قدرتمند هستیم و البته باید در زمین حریفان نیز اینگونه باشیم. باید متمرکزتر از قبل باشیم و بازی با رئال، بهترین فرصت برای اثبات توانایی های مان است. می دانیم که رئال مانع دشواری است؛ ولی برای پیروزی وارد زمین خواهیم شد.»

 

بورخا ادامه داد:« تصور اینکه شکست رئال نسبت به فصول گذشته ساده تر شده، بسیار خطرناک است. تحت هیچ شرایطی نمی توان رئال را حریفی ساده تصور کرد. آنها شاید در بهترین فصل خود نباشند ولی مطمئنم که در هفته های پایانی؛ برای تمام جام ها شانس قهرمانی خواهند داشت. باید به رئال بیش از آنچه که به نظر می رسد اهمیت داد. دست کم گرفتن این تیم یعنی مرگ.»

 

 

دیدگاه‌ها