کد خبر : 1587230 | 07 بهمن 1397 ساعت 17:41 | 27.9K بازدید | 0 دیدگاه

سلیمی: سبک لیکنز تهاجمی است

پرشورها از تراکتورنیم فصل دوم لذت می برند

سلیمی مدافع تیم فوتبال تراکتورسازی به روند خوب تراکتورسازی در نیم فصل دوم بسیار امیدوار است.

پرشورها از تراکتورنیم فصل دوم لذت می برند 

به گزارش "ورزش سه"، تراکتورسازی در سومین تجربه انتخاب سرمربی در لیگ هجدهم سکان هدایتش را به لیکنز سپرد. مربی ای که کارنامه او نشان می دهد تفکرات تهاجمی دارد و بازیکنان تراکتورسازی به خصوص ایمان سلیمی معتقد هستند جنس این تفکرات با جنس این تیم همخوانی دارد. سلیمی که به روند خوب تراکتورسازی در نیم فصل دوم بسیار امیدوار است در ادامه اشاره ای به عملکرد تیم ملی در جام ملت های آسیا داشت و تیم کی روش را مستحق برگشت با عنوان قهرمانی به ایران دانست. 

 

تمرینات تراکتورسازی برای آماده سازی شروع دوباره مسابقات لیگ چطور پیش می رود؟ 


با یک برنامه ریزی تمرینات آماده سازی تیم در تبریز شروع شد و در ادامه بعد از اضافه شدن سرمربی و کادرفنی جدید، باشگاه یک اردوی 10 روزه را در جزیره کیش تدارک دید. در این اردو مرور تاکتیکی و دو بازی دوستانه خیلی خوب داشتیم که به نظرم به هماهنگی و بالارفتن کیفیت فنی تیم کمک زیادی کرد. 

 

تراکتور لیگ را خوب شروع نکرد اما در ادامه به یکی از مدعیان تبدیل شد. 


اگر به تغییرات تراکتورسازی در لیگ امسال نگاهی بیندازید، قطعا متوجه می شوید که تیم تغییرات زیادی داشته است و بازیکنان جدیدی به تیم اضافه شدند. تمام بازیکنانی که در تراکتورسازی مشغول به کار هستند، مدت زیادی نبود که با هم بازی می کردند و به همین خاطر نیاز به هماهنگی بیشتر داشتیم. این مساله مستلزم زمان بود و خدا را شکر هرچه به هفته های پایانی نیم فصل اول رسیدیم عملکرد بازیکنان و تیم بهتر شد. در بعضی از بازی ها به مشکل خوردیم که به خاطر نبودن نفرات مان بود. با این حال تیم خوبی داریم که صددرصد در ادامه راه بهتر خواهیم شد. مطمئن هستم پرشورهاازاین تراکتورلذت خواهندبرد.

 

لینکز را چطور مربی ای دیدی؟ 


در وهله اول یک تشکر از آقای تقوی بابت زحماتی که کشیدند داشته باشم و واقعا نکات خوبی از ایشان یاد گرفتم و در ادامه راه برای ایشان آرزوی موفقیت می کنم. در مورد آقای لیکنز هم به عنوان یک مربی باتجربه کارنامه شان کاملا مشخص است و ارتباط خیلی خوبی با  بازیکنان برقرار کرده اند. تمام بازیکنان از حضور ایشان در تیم خوشحال هستند و کار را با قدرت در کنار این مربی پیش می بریم. 

 

جان توشاک سبک کارش به تراکتور نخورد و عمر کارش در این تیم کوتاه بود. به نظرت لینکز می تواند موفق شود؟ 


به هرحال هر مربی سبک و سیاق کاری خودش را دارد اما به نظر من سبک آقای لینکز کاملا با فوتبالی که مدنظر تراکتورسازی است و با بازیکنانی که در اختیار دارد، همخوانی داشته و تفکرات ایشان کاملا تهاجمی است و من فکر می کنم در نیم فصل دوم چهره ای متفاوت از تراکتورسازی را خواهید دید. 

 

1334077

 

پس خیلی به نتیجه گیری این تراکتور در نیم فصل دوم امیدوار هستی؟ 


دقیقا همین طور است. نه من بلکه تمام بازیکنان به موفقیت تیم امیدوار هستند و واقعا برای موفقیت تلاش می کنیم. امیدوارم که در نیم فصل دوم با تمرکز بیشتر در تک تک بازی ها موفق ظاهر شویم چون کار سختی داریم. بازیکنان جوان در کنار باتجربه ها احساس آرامش می کنند و با قدرت کار را پیش می برند. اینجا جا دارد از هواداران بخواهم که مثل نیم فصل اول کنارمان باشند تا بهترین نتایج را کسب کنیم. 

 

وضعیت خودت برای نیم فصل دوم چطور است؟ 


شرایط خیلی خوبی دارم و خیلی هم خوشحال هستم که در جمعی از بازیکنان هستم که همه حرفه ای بوده و سخت تلاش می کنند. روز به روز به پیشرفت فکر می کنم و امیدوارم با تراکتور بهترین اتفاقات پیش روی من باشد و برای این مساله تلاش می کنم.

 

به عنوان یک دفاع عملکرد مدافعان تیم ملی را در رقابت های جام ملت های آسیا چطور دیدی؟ 


تیم ملی واقعا عملکرد مشخصی داشت. در این تورنمنت مهم که تیم ها با قدرت ظاهر شدند وقتی تیم ملی با این قدرت کار کرد، نشان می دهد تمام بازیکنان در اختیار کادرفنی هستند. واقعا امیدوارم این تیم خوب با قهرمانی به ایران برگردد چون استحقاق آن را دارد.

دیدگاه‌ها