کد خبر : 1587247 | 07 بهمن 1397 ساعت 19:49 | 6.4K بازدید | 0 دیدگاه

بایرن 4-1 اشتوتگارت

پیروزی پرگل خانگی بایرن مقابل اشتوتگارت

بایرن در دیداری که نیمه اول را با تساوی 1-1 به رختکن رفته بود، نیمه دوم طوفان به پا کرد و با زدن سه گل دیگر به اشتوتگارت توانست به رتبه دوم بوندسلیگا برگردد.

پیروزی پرگل خانگی بایرن مقابل اشتوتگارت

به گزارش "ورزش سه"، بایرن مونیخ که پس از انجام بازی های روز گذشته به رده سوم سقوط کرده بود، با انگیزه ای بالا امروز مقابل اشتوتگارت حاضر شد. میهمان در رده شانزدهم قرار داشت و برای فرار از منطقه سقوط می جنگید.

 

 

1376916

 

 

بایرن که پس از شروعی ضعیف به روزهای اوج خودش بازگشته بود، خیلی زود و دقیقه 4 به گل رسید. پاس عرضی مولر در چند متری دروازه با اثرگذاری و به نوعی پاس به عقب لواندوفسکی همراه شد و تیاگو با یک بغل پای دقیق، توپ را به گوشه دروازه رساند تا میزبان 1-0 پیش بیفتد.

 

حملات بایرن ادامه داشت و شوت زمینی سرکش کیمیچ می توانست بایرن را به گل دوم برساند اما توپ با اختلافی اندک راهی اوت شد. بایرن که تیم برتر میدان بود، به تدریج دچار افت شد و بازی رنگ تعادل به خود گرفت. اشتوتگارت که شهامت بیشتری برای حمله کردن به دست آورده بود، پس از فرصتی که گونزالس از دست داد، در دومین حمله موثر خود در دقیقه 24 به گل تساوی رسید.

 

 

1376918

 

 

ارسال یک پاس قطری بلند در بیرون محوطه جریمه با کنترل خوب سینه دونیس همراه شد. او با قدرت بدنی بالای خود توانست صاحب توپ شده و با یک ضربه فنی کات دار پای راست، به زیبایی هر چه تمام تر نویر را مغلوب کند. توپ پس از برخورد به تیر دروازه به گل تبدیل شد.

 

بایرن که پس از پذیرش گل تساوی یکپارچه حمله شده بود، دقیقه 43 صاحب بهترین بخت گلزنی شد اما شوت زمینی کومان از درون محوطه جریمه به تور کنار دروازه برخورد کرد. در نهایت نیمه اول با تساوی 1-1 خاتمه یافت.

 

 

1376928

 

 

بایرن نیمه دوم را هجومی آغاز کرد و پس از یکی دو موقعیت نصفه و نیمه در دقیقه 54 به گل دوم دست یافت.

زننده گل گنابری بود که شوت او از بیرون محوطه جریمه پس از برخورد به پای مدافع اشتوتگارت راهی دروازه شد تا میزبان مزد حملات پرتعداد خود را بگیرد.

 

اشتوتگارت دقیقه 63 تا آستانه زدن گل تساوی هم پیش رفت اما ضربه مهاجم این تیم به تیر عمودی دروازه برخورد کرد و روی برگشت همین توپ، لواندوفسکی موفق شد یک پنالتی برای بایرن بگیرد. خود او پشت توپ قرار گرفت و آن را به تیر دروازه کوبید. او حتی دروازه بان را هم فریب داده بود اما نتوانست گلزنی کند.

 

بایرن دقیقه 71 حساب کار را 3-1 کرد. ارسال یک ضربه کرنر از راست و ضربه سر گورتزکا گل سوم را برای مونیخی ها در پی داشت. اشتباه گلر اشتوتگارت در خروج از دروازه روی این گل مشهود بود.

بایرن دقیقه 85 به گل چهارم هم رسید تا برتری خود را پررنگ تر کند. زننده این گل لواندوفسکی بود تا پنالتی ای که از دست داده بود را جبران کرده باشد. او روی پاس مولر به درون محوطه جریمه نفوذ کرد و پس از جا گذاشتن مدافعان و گلر اشتوتگارت، توپ را به طاق دروازه چسباند.

 

در نهایت این بازی با برتری 4-1 بایرن به اتمام رسید و مونیخی ها به رتبه دوم برگشتند.

دیدگاه‌ها