کد خبر : 1587321 | 07 بهمن 1397 ساعت 23:25 | 12.2K بازدید | 0 دیدگاه

صعود آسان چلسی به دور بعد جام حذفی

چلسی موفق شد در خانه خود با سه گل شفلید ونزدی را مغلوب کرده و به دور بعدی جام حذفی صعود کند.

صعود آسان چلسی به دور بعد جام حذفی

به گزارش "ورزش سه"، چلسی در شبی که برای اولین بار از گونسالو ایگواین در ترکیب خود بهره می برد، موفق شد با سه گل شفلید ونزدی را مغلوب کرده و راهی دور بعدی FA CUP شود.

 

بر خلاف انتظار اولین فرصت در دقیقه 14 برای تیم مهمان ایجاد شد اما ضربه آمپادو از فاصله ای دور راهی به دروازه چلسی نیافت.

 

در دقیقه 22 ابتدا یک پنالتی برای شفلیدونزدی اعلام شد اما در ادامه داور تصمیم خود را عوض کرد و 2 دقیقه بعد این چلسی بود که با متوقف شدن آسپلیکوئتا به یک ضربه پنالتی دست یافت و ویلیان آن را تبدیل به گل کرد تا چلسی از حریف خود پیش افتد.

 

1377003

 

1377004

 

در ادامه و روی ارسال کواچیچ، ایگواین می توانست با ضربه سر دروازه شفلید ونزدی را باز کند اما توپ روی سر ستاره تازه وارد چلسی جفت و جور نشد تا در نهایت نیمه اول کم و افت خیز با برتری 0-1 چلسی به پایان برسد.

 

شفیلد ونزدی نیمه دوم را هجومی آغاز کرد و در همان ابتدا می توانست با ارسال فلچر از بیرون محوطه و روی اشتباه دروازه بان چلسی به گل تساوی دست یابد اما ضربه او به دیرک دروازه کابایرو برخورد کرد و تبدیل به گل نشد.

 

در ادامه و روی ارسال ویلیان، آلونسو و بعد از آن ایگواین مقابل دروازه شفلید صاحب فرصت شدند اما با سهل انگاری آن را از دست دادند.

برتری چلسی ادامه پیدا کرد تا اینکه در دقیقه 65 این تیم به گل دوم رسید. روی پاس بلند آندریاس کریستینسن به پشت خط دفاعی حریف بود که کالوم هادسون اودوی صاحب موقعیت شد و بعد از فریب مدافع شفیلدونزدی، با یک ضربه محکم کار را تمام کرد.

بعد از این گل هم همچنان بازیکنان میزبان ابتکار عمل را در دست داشتند و بعد از چند موقعیت نصفه و نیمه، در دقیقه 83 به گل سوم رسیدند. ویلیان بعد از یک و دو با الیویه ژیرو، درون محوطه جریمه صاحب موقعیت شد و با یک ضربه دقیق، توپ را به گوشه دروازه حیف فرستاد.

بازیکنان میزبان این فرصت را داشتند که در دقایق پایانی به گل های بعدی برسند اما فرصت های آنها یکی بعد از دیگری از دست رفت و بازی با همان سه گل به پایان رسید.

دیدگاه‌ها