کد خبر : 1587345 | 08 بهمن 1397 ساعت 00:57 | 37K بازدید | 0 دیدگاه

لاتزیو 1-2 یوونتوس: بازگشت پرتغالی بیانکونری

یوونتوس در دیداری که چندان موقعیت های زیادی برای گلزنی پیدا نکرد، با نتیجه 2-1 لاتزیو را شکست داد.

لاتزیو 1-2 یوونتوس: بازگشت پرتغالی بیانکونری

به گزارش "ورزش سه"، در این دیدار بازیکنان لاتزیو در بیشتر دقایق بازی تیم برتر میدان بودند اما در نهایت این یوونتوس بود که با دو گل در دقایق پایانی توانست به پیروزی برسد.

تیم میزبان بازی را بهتر شروع کرد و چیزی نمانده بود که در دقیقه 2 به گل برسد اما ضربه پارولو، راهی به چهارچوب دروازه یووه پیدا نکرد.

در ادامه بازی کمی متعادل تر شد اما در دقیقه 11، باز هم این لاتزیو بود که صاحب یک موقعیت خوب شد اما حضور به موقع روگانی، مانع از این شد که ایموبیله بتواند از پاس کوره آ استفاده کند.

بازی برتر لاتزیو، این تیم را صاحب دو موقعیت خوب دیگر هم کرد اما ضربات بازیکنان این تیم نتوانست شزنی را مغلوب کند.

در دقیقه 27، اشتباه امره جان، لاتزیو را صاحب یک موقعیت خوب کرد اما این بار هم شزنی با یک واکنش خوب، مانع گلزنی آلبرتو شد. برتری لاتزیو در دقایق پایانی نیمه اول هم ادامه پیدا کرد و این تیم دو بار تا آستانه زدن گل اول پیش رفت اما در نهایت این اتفاق رخ نداد و دو تیم بدون گل به رختکن رفتند.

در نیمه دوم یوونتوس شروع بهتری داشت و چیزی نمانده بود که رونالدو، روی ارسال داگلاس کاستا، بیانکونری را پیش بیندازد اما نتوانست ضربه نهایی را بزند.

بازیکنان میزبان خیلی سریع واکنش نشان دادند و یک دقیقه بعد، آلبرتو با یک شوت محکم، دروازه یووه را هدف قرار داد اما توپ با اختلاف کمی از کنار دروازه به بیرون رفت.

در ادامه بازی متعادل دنبال شد تا اینکه در دقیقه 59، سرانجام لاتزیو به گل رسید. روی یک ضربه کرنر بود که ارسال آلبرتو در مقابل دروازه به امره جان رسید و او در تلاش برای دفع توپ، به اشتباه دروازه خودی را باز کرد.

بعد از این گل یوونتوسی ها پیش کشیدند اما این لاتزیو بود که می توانست در دقیقه 64 به گل دوم برسد اما ضربه ایموبیله در موقعیت تک به تک با شزنی، از بالای دروازه به بیرون رفت.

تیم میزبان در فاصله 5 دقیقه، صاحب دو موقعیت بسیار خوب دیگر هم شد اما باز هم نتوانست دروازه یووه را برای بار دوم باز کند.

 

در مقابل این یوونتوس بود که در دقیقه 74 به گل تساوی رسید. فرار عالی برناردسکی از سمت راست و ارسال او به محوطه جریمه، دیبالا را صاحب موقعیت کرد اما ضربه او را دروازه بان لاتزیو برگشت داد. توپ برگشتی به ژوائو کانسلو رسید و او هم با یک ضربه دقیق، کار را تمام کرد.

بعد از این گل بازی متعادل دنبال شد و هر دو تیم به دنبال زدن گل برتری بودند اما موقعیت های زیادی روی دروازه ها ایجاد نشد تا اینکه در دقیقه 87، یووه صاحب ضربه پنالتی شد. این بار کانسلو در متن حرکت بود و خطای رادو روی او، یووه را صاحب پنالتی کرد. رونالدو پشت ضربه قرار گرفت و با یک شوت محکم، توپ را به سقف دروازه کوبید.

در دقایق باقی مانده این یوونتوسی ها بودند که می توانستند به گل سوم هم برسند اما این اتفاق رخ نداد و بازی با همان نتیجه 2-1 به پایان رسید.

دیدگاه‌ها