کد خبر : 1587353 | 08 بهمن 1397 ساعت 08:37 | 16.7K بازدید | 0 دیدگاه

آلگری: علت نمایش ضعیف یووه، تصمیم‌های من بود

با وجود پیروزی 2-1 یوونتوس مقابل لاتزیو، ماسیمیلیانو آلگری، سرمربی یووه، خود را مقصر نمایش ضعیف یوونتوس در این بازی دانست و از تصمیماتش در این بازی انتقاد کرد.

آلگری: علت نمایش ضعیف یووه، تصمیم‌های من بود

به گزارش "ورزش سه"،  یوونتوس که دیروز در زمین لاتزیو به میدان رفته بود در حالیکه حدود یک ساعت از شروع بازی می‌گذشت با گل به خودی امره جان از حریف عقب افتاد. اما ژوائو کانسلو که به عنوان یار تعویضی توسط آلگری به میدان فرستاده شد بازی را به تساوی کشاند تا در نهایت روی بازی خوب کانسلو، کریستیانو رونالدو پشت یک ضربه پنالتی ایستاده و پیروزی را نصیب یووه کند. اما آلگری، سرمربی یووه، بعد از بازی تصمیمات خودش را عامل نمایش ضعیف یووه در این بازی دانست.

 

آلگری در مصاحبه مطبوعاتی بعد از بازی گفت:" ما در یک ساعت اول خوب بازی نکردیم ولی در نیم ساعت آخر بهتر بودیم. من بین دو نیمه به بچه‌ها گفتم که بهتر و سالمتر پاسکاری کنند و اینقدر اشتباهات بد مرتکب نشوند".

 

آلگری در ادامه گفت:" ورود فدریکو برناردسکی و کانسلو باعث شد تیم ما سازمان‌یافته‌تر شود. بازی سختی بود ولی من 5 سال است هدایت یووه را به عهده دارم و باید بگویم تا حالا حتی یک بار هم در استادیوم المپیکو، در مقابل لاتزیو کار راحتی در پیش نداشته‌ایم. بله، این بار هم سختی بازی برای من غافلگیرکننده نبود".

 

آلگری در ادامه صحبت‌هایش گفت:" مسئولیت بازی بد تیم با من است. من سعی کردم از امره جان در جلوی خط دفاعی استفاده کنم و این اشتباه بود. امره جان هنوز به مرحله‌ای نرسیده که برای بازی در این پست آماده باشد و بازی در این پست برایش خیلی دشوار بود. وقتی به جای امره جان، بنتانکور را در آن پست مورد استفاده قرار دادم وضعیت تیم بهتر شد".

 

دیدگاه‌ها