کد خبر : 1587396 | 08 بهمن 1397 ساعت 11:22 | 31.7K بازدید | 0 دیدگاه

در بازی امروز حق کوچکترین اشتباهی نداریم

محمدخانی: ژاپن مثل برزیل جلوی ایران بازی می‌کند

پیشکسوت فوتبال ایران اعتقاد دارد تیم ملی شایسته ترین تیم جام ملت های آسیا 2019 است.

محمدخانی: ژاپن مثل برزیل جلوی ایران بازی می‌کند

به گزارش "ورزش‌سه"، تیم ملی ایران امروز در نیمه نهایی جام ملت های آسیا حساس ترین مسابقه خود را مقابل ژاپن برگزار می کند. شاگردان کارلوس کی روش امیدوارند با برد در مسابقه امروز جواز حضور در فینال رقابت ها را کسب کنند.


ناصر محمدخانی پیشکسوت فوتبال ایران درباره مسابقه با ژاپن به ایرنا گفت: تیم ملی فوتبال ایران شایسته قهرمانی در جام ملت های آسیاست و رسیدن به این عنوان مهم دور از دسترس نیست. اگر تا این جای مسابقات جام ملت های آسیا نگاهی منصفانه و عادلانه داشته باشیم، متوجه خواهیم شد تیم ایران بهترین عملکرد را در بین تیم های شرکت کننده داشته است و با شایستگی راهی نیمه نهایی این رقابت ها شده است.


مهاجم اسبق تیم ملی فوتبال ایران صحبت هایش را اینطور ادامه داد: ایران برابر چین یک فوتبال با برنامه را به اجرا گذاشت و توانست قدرت خود را به حریف دیکته کند که حاصل آن سه گل بود. عملکرد ملی پوشان در این مسابقه حکایت از آن داشت که کادر فنی به طور کامل حریف را برای بازیکنان آنالیز و نقاط ضعف شاگردان چین را گوشزد کرده اند.


محمدخانی تصریح کرد: ژاپن رقیب سرسختی برای فوتبال ایران است. اگرچه قدرت این تیم نسبت به جام جهانی به دلیل تغییراتی که در ترکیب خود داشته اند، کاهش یافته اما با تمام انگیزه شان روبروی ایران در زمین صف آرایی می کنند تا برابر بهترین تیم آسیا نتیجه خوبی را کسب کنند. ژاپنی ها علاقه زیادی به سبک بازی فوتبال برزیل دارند و این تیم را الگوی خود قرار داده اند. آنها سال های سال است نوجوانان و مربیان خود را در این کشور آموزش می دهند و من اعتقاد دارم ژاپن با سبک و روشی متفاوت برابر ایران به میدان می رود.


مربی اسبق پرسپولیس گفت: ملی پوشان با فراموش کردن نتایج گذشته باید با تمرکز و آمادگی کامل روحی و روانی به مصاف ژاپن بروند. بازیکنان باید توجه داشته باشند که حق کوچک ترین اشتباهی را مقابل این تیم نداریم چرا که آنها حرفه ای هستند و از کوچک ترین اشتباهات ما استفاده لازم را می برند.


محمدخانی در پایان گفت: ایران یک تیم کامل است و آمار فوق العاده این تیم در گل های خورده و زده این ادعا را به اثبات می رساند. با اعتقاد کامل می گویم یکی از بهترین تیم های ملی خود در چند سال اخیر را داریم که اگر دچار بدشانسی نشود می تواند به طلسم 43 سال قهرمان نشدن ایران در جام ملت های آسیا پایان دهد.

دیدگاه‌ها