کد خبر : 1587432 | 08 بهمن 1397 ساعت 13:59 | 59.3K بازدید | 0 دیدگاه

ناگاتومو: سردار آزمون بهترین بازیکن آسیا است

مدافع چپ و باتجربه تیم ملی ژاپن اعتقاد دارد تنها با اتحاد است که می توانند در مقابل ایران به برتری برسند. ضمن آنکه سردار آزمون را بهترین بازیکن اسیا می داند.

ناگاتومو: سردار آزمون بهترین بازیکن آسیا است

به گزارش "ورزش سه"، در آستانه رویارویی ایران و ژاپن در مرحله نیمه نهایی جام ملت‌‌‌های فوتبال آسیا ، یوتو ناگاتومو اظهار داشت:«تمامی اعضای تیم ملی ژاپن می‌دانند که در مرحله نیمه نهایی روبروی قوی ترین تیم آسیا قرار می گیرند  و فکر می کنم درعین حال که توانایی شکست ایران را داریم برای این حریف احترام زیادی قائل هستیم .»


بازیکن 32 ساله سامورایی ها که در حال حاضر در باشگاه گالاتاسرای ترکیه بازی می کند درادامه افزود:«رمز موفقیت ما در این بازی اتحاد بالای اعضای تیم است و به خوبی می دانیم در صورتی می توانیم تیم قدرتمند ایران را شکست دهیم که شاکله و نظم تیمی خود را در طول بازی حفظ کنیم.»


وی درخصوص بازی با ایران گفت:«ما شاهد بازی برابری خواهیم بود و به هیچ وجه معلوم نیست چه تیمی در این بازی به برتری می رسد. ضمن اینکه ایران از لحاظ دفاعی تیم بسیار مستحکمی دارد و هنوز در این جام گلی را دریافت نکرده است. ایران یک مربی دارد که از لحاظ تاکتیکی در سطح بسیار بالایی است. دفاع تیم ملی ایران عملکرد بسیار خوبی دارد و بخصوص برای تیم‌های خاورمیانه عبور از آن خیلی مشکل است.»


ناگاتومو در خصوص بازیکنان برتر این جام گفت:« سردار آزمون را می توانیم بهترین بازیکن حال حاضر آسیا بدانیم. او مهاجم جوان و آینده داری هست، ضمن این که یویو اوساکو در تیم ما هم از سرعت بسیار خوبی برخوردار است.»


وی همچنین گفت:« البته که این دو در سطح کاکا نیستند اما مثل او بازی می‌کنند. آزمون بازیکنی بسیار خوب، خطرناک و سریع است و می‌تواند دروازه حریفان را باز کند. فکر می‌کنم اینکه بتوانیم او را متوقف کنیم یا خیر، صعود یا عدم صعودمان به فینال را تعیین می‌کند.»

دیدگاه‌ها