کد خبر : 1587522 | 08 بهمن 1397 ساعت 18:50 | 147.7K بازدید | 0 دیدگاه

همه گفتند خطا جز داور

اشتباه مهلکی که رویای ایران را برباد داد!

ژاپن به شکلی عجیب موفق شد اولین گل جام را وارد دروازه ایران کند.

اشتباه مهلکی که رویای ایران را برباد داد!

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی ایران در نیمه دوم بازی را اداره می کرد و نمایش مطمئنی داشت و روی چند ضربه ایستگاهی هم موفق شد  دروازه ژاپن  را با خطر روبرو کند.  


اما در دقیقه 56 بازی اشتباهی رخ داد که ژاپن به عجیب ترین شکل ممکن توانست دروازه ایران را باز کند؛ در این دقیقه از بازی محمدحسین کنعانی زادگان با نوک پا توپ تاکومی مینامینو را دفع کرد اما خودش بدون اینکه داور اعلام کند به گمان خطا ایستاد، مینامینو دنبال توپ رفت و سانترش به روی دروازه را یویا اوساکو با ضربه سر وارد دروازه بیرانوند کرد، گلی که می تواند به بهای حذف ایران از جام ملت ها تمام شود.


البته بی تردید در ثبت این گل عجیب فقط کنعانی زادگان مقصر نبود چراکه سایر ارکان دفاعی تیم ملی هم به گمان خط ایستادند تا ژاپن به عجیب ترین شکل ممکن از ایران جلو بیفتد. عجیب اینکه آنطور که در صحنه های آهسته گل پیدا است مرتضی پورعلی گنجی به داور گفت خطایی اتفاق نیفتاده است اما خودش دنبال توپ نرفت اوساکو کار سختی برای باز کردن خط دفاع ایران که دو مدافع وسطش جامانده بودند نداشته باشد.

 

بعد از این گل بازیکنان ایران جلو کشیده اند تا بتوانند گل خورده را جبران کنند و ضربه از راه دور حاج صفی به زیباترین شکل ممکن توسط یوشیجی گوندا دفع شد اما در ادامه و در دقیقه 65 رامین رضاییان قصد داشت مانع اوت شدن توپ بشود ولی به اشتباه توپ در اختیار بازیکنان ژاپن قرار گرفت و آنها با نفوذ به محوطه جریمه با اشتباه مرتضی پورعلی گنجی صاحب ضربه پنالتی شدند، خطایی که وی ای آر هم آن را تایید کرد تا در نهایت یویا اوساکو دروازه ایران را برای بار دوم باز کند.


خط دفاع تیم ملی ایران در طول 8 سالی که کی روش در آن کار می کند در آسیا زبان زد است اما امشب یک اشتباه مرگ بار این تیم را در آستانه حذف از جام ملت های آسیا قرار داده است.

دیدگاه‌ها