کد خبر : 1587597 | 09 بهمن 1397 ساعت 09:02 | 17.1K بازدید | 0 دیدگاه

اونای امری: احتمال پیوستن پریشیچ و سوارز وجود دارد

اونای امری، سرمربی آرسنال، گفت این احتمال وجود دارد که ایوان پریشیچ و دنیس سوارز تا قبل از پایان فرصت نقل و انتقالات ژانویه، یعنی صبح روز جمعه، به آرسنال ملحق شوند.

اونای امری: احتمال پیوستن پریشیچ و سوارز وجود دارد

به گزارش "ورزش سه"، اونای امری، سرمربی آرسنال در آخرین اظهارات خود درباره وضعیت این تیم در بازار نقل و انتقالات گفت به احتمال زیاد دو بازیکن تا قبل از به  پایان رسیدن فرصت نقل و انتقالات ژانویه، یعنی صبح روز جمعه، به ترکیب این تیم اضافه خواهند شد. ایوان پریشیچ، بازیکن اینترمیلان و دنیس سوارز از بارسلونا دو چهره‌ای هستند که بیشترین شایعات درباره انتقال‌شان به آرسنال مطرح شده است. البته امری در ادامه صحبت‌هایش گفت اگر هم انتقال این دو بازیکن به ورزشگاه امارات منتفی شود، آرسنال با مشکل مواجه نخواهد بود.

 

1377265

 

با اینحال امری گفت باشگاه آرسنال باید در پایان فصل جاری از فرصت‌هایش استفاده کرده و هزینه کند چون تنها در این صورت است که می‌تواند به پیشرفتش ادامه دهد.

 

امری در این باره گفت:" ما به دنبال جذب دو بازیکن هستیم و احتمال اینکه آنها تا روز جمعه به ما ملحق شوند وجود دارد. ولی اگر قرار است ملحق شدن آنها با شرایطی که مد نظر ما است نباشد، ترجیح می‌دهم اصلا به ما ملحق نشوند". اشاره امری به این است که آرسنال به دلیل کمبود منابع مالی تنها به دنبال جذب بازیکن به صورت قرضی و البته با گزینه خرید آنها در پایان فصل است.

 

امری در ادامه گفت:" باشگاه به من می‌گوید این روزها شرایط برای خرید بازیکن مساعد نیست ولی باشگاه می‌گوید در فصل تابستان اوضاع فرق خواهد کرد. ما در تابستان پیش رو از فرصتها استفاده می‌کنیم و با هزینه کردن در بازار نقل و انتقالات، بازیکنان خوبی جذب خواهیم کرد".

 

دیدگاه‌ها