کد خبر : 1587610 | 09 بهمن 1397 ساعت 10:27 | 34.9K بازدید | 0 دیدگاه

سرالکس فرگوسن: مسی بهتر از مارادونا است

سر الکس فرگوسن، سرمربی اسطوره‌ای منچستریونایتد، با ورود به ماجرای مقایسه لیونل مسی و دیگو مارادونا، اعلام کرد به نظر او مسی نسبت به مارادونا فوتبالیست بهتری است.

سرالکس فرگوسن: مسی بهتر از مارادونا است

به گزارش "ورزش سه"، در دنیای فوتبال سالها است که مقایسه دو اسطوره بزرگ فوتبال آرژانتین، دیگو مارادونا و لیونل مسی، مطرح بوده و بسیاری از ستاره‌ها و دست‌اندرکاران دنیای فوتبال در مورد مقایسه این دو ابرستاره آرژانتینی اظهارنظر کرده‌اند. در جدیدترین اظهارنظر اما سر الکس فرگوسن، مربی افسانه‌ای شیاطین سرخ می‌گوید در این مقایسه، رأی خود را به مسی می‌دهد و معتقد است لیونل مسی نسبت به مارادونا فوتبالیست بهتری است.

 

1377283

 

جاناتون نورکرافت، فوتبال‌نویس نشریه تایمز با ذکر این خاطره از سر الکس می‌گوید زمانی که گروم سونس، اسطوره لیورپول و کارشناس شبکه اسکای و هیو مک‌ایلوانی، فوتبال‌نویس شهر انگلیسی که در سال 1999 با همکاری سر الکس، زندگی‌نامه او را به رشته تحریر درآورده بود درباره اینکه مسی فوتبالیست بهتری است یا مارادونا، سر الکس که در آن برنامه حضور داشت به میدان آمده و مسی را نسبت به مارادونا بهتر می‌داند.

 

1377282

 

نورکرافت در مطلب خود در نشریه تایمز که به مناسبت درگذشت هیو مک‌ایلوانی فقید منتشر شد، به جدال مک‌ایلوانی و سونس در برنامه‌ای با حضور سر الکس اشاره می‌کند و می‌گوید بعد از بحث پرشور میان این دو نفر، گرم سونس با شور و حرارت بسیار گفت:" ببین، من 5 بار جلوی مارادونا بازی کرده‌ام و می‌گویم مسی بازیکن بهتری است".

 

1377281

 

مک‌ایلوانی هم در پاسخ گفت:" فرقی نمی‌کند جلوی کی بازی کرده‌ای. دیگو فوتبالیست بهتری است".

 

نورکرافت می‌گوید در این جای بحث است؛  سر الکس وارد کری‌خوانی این دو شده و می‌گوید:" باید بگویم که در مورد این ماجرا من با سونس موافقم. دوران اوج مارادونا فقط چند سال طول کشید ولی مسی، ببینید چند سال است که در اوج بازی می‌کند. بله مسی فوتبالیست بهتری است".

 

 

 

دیدگاه‌ها