کد خبر : 1587658 | 09 بهمن 1397 ساعت 12:41 | 16.2K بازدید | 0 دیدگاه

بیلد: تیمو ورنر به جای بایرن، در راه لیورپول

روزنامه آلمانی بیلد مدعی شد تیمو ورنر، مهاجم تیم ملی آلمان و باشگاه لایپزیش که بایرن مونیخ به شدت خواهان جذب او است ممکن است به لیورپول منتقل شود.

بیلد: تیمو ورنر به جای بایرن، در راه لیورپول

به گزارش "ورزش سه"، تیمو ورنر، مهاجم آلمانی و ملی‌پوش باشگاه لایپزیش که در فصل جاری بوندس‌لیگا عملکرد درخشانی داشته و یکی از نامزدهای آقای گلی رقابتها است از چندی پیش مورد توجه بایرن مونیخ قرار داشته و بایرن تلاش زیادی برای جذب او به خرج داده است. ولی بیلد مدعی شد با وجود تلاشهای بایرن مونیخ، ممکن است تیمو ورنر در نهایت به لیورپول منتقل شود.

 

تیمو ورنر 22ساله در 19 هفته‌ای که از فصل جاری بوندس‌لیگا سپری شده تا کنون 11 گل به ثمر رسانده است و با لوکا جوکوویچ بهترین گلزن تا اینجای بوندس‌لیگا تنها 2 گل فاصله دارد. ورنر تا سال 2020 با لایپزیش قرارداد دارد ولی بعید به نظر می‌رسد که تا پایان این مدت در این باشگاه باقی بماند.

 

بیلد می‌گوید لیورپول در فصل جاری اغلب از محمد صلاح به عنوان مهاجم اصلی استفاده کرده و روبرتو فیرمینو را کمی عقب‌تر به خدمت گرفته است. در حال حاضر گزینه‌های لیورپول برای جایگزینی مهاجمین این تیم اندک است و همین لیورپول را به فکر جذب مهاجمین جدید انداخته.

 

این شبکه اعلام کرد باشگاه لایپزیش از علاقه لیورپول برای جذب تیمو ورنر آگاه است و منتظر است با پیشنهاد قابل توجهی از سوی این باشگاه انگلیسی روبرو شود. بیلد می‌گوید باشگاه لایپزیش به تیمو ورنر قرارداد جدیدی پیشنهاد داد که به همین منظور طراحی شده است. در این قرارداد جدید بند آزادسازی تیمو ورنر چیزی در حدود 70میلیون یورو در نظر گرفته شده است.

 

دیدگاه‌ها