کد خبر : 1587716 | 09 بهمن 1397 ساعت 16:12 | 23.1K بازدید | 0 دیدگاه

معارفه رسمی آلوارو موراتا در اتلتیکو (عکس)

آلوارو موراتا که روز گذشته انتقالش به اتلتیکو رسمی شده بود، امروز رسما به هواداران این تیم معرفی شد.

به گزارش "ورزش سه"، موراتا تا 15 سالگی در آکادمی اتلتیکو حضور داشت و سپس راهی رئال مادرید شد. او که تجربه بازی در یوونتوس و چلسی را نیز دارد، پس از یک سال ونیم ناموفق در لندن تصمیم گرفت به باشگاه کودکی هایش برگردد. قرارداد او یک سال و نیمه و قرضی است با بند خرید دائمی.

 

موراتا در نشست خبری مراسم معارفه خود گفت:« حس خوبی دارم و احساس غرور می کنم. برای بازگشت به اتلتیکو تلاش زیادی کردم و حالا خوشحالم که اینجا هستم. از کودکی در این باشگاه بودم و خودم را یک عضو جدید نمی دانم. حدس می زنم سال های زیادی در اتلتیکو بمانم. افرادی که من را می شناسند، می دانند که حس واقعی من چیست.»

 

موراتا در مورد صحبت با سیمئونه گفت:« نیازی نبود او من را متقاعد کند. سرنوشت این بود که به اتلتیکو برگردم و حالا برای شروع کار با هم تیمی هایم بی تاب هستم.وقتی ایجنتم اطلاع داد که شرایط پیوستنم به اتلتیکو وجود دارد، همه چیز دیگر آسان بود و تصمیم گیری برایم راحت شد. می خواهم هر چه زودتر تمریناتم را شروع کنم و به خصوص کوکه را ببینم که باهم از کودکی در اتلتیکو بودیم.»

 

گلزنی احتمالی به رئال و یوونتوس:« این یک مشکل شیرین است. امیدوارم بارها به چنین چیزی فکر کنم و این یعنی اوضاع خوب پیش رفته است.»

 

حس علاقه به اتلتیکو:« نیازی به اثبات و توضیح چیزی نیست. اگر اینجا هستم؛ یعنی علاقه قلبی ام این بوده است. الان زمان حرف زدن نیست و باید در زمین خودم را نشان دهم.»

 

 

1377417

 

1377416

 

1377415

دیدگاه‌ها